Det är en klurig gräns! Att vara hänsynsfull men ändå inte att det bli komplicerat och osäkert. Känner jag iaf på andra sidan. Jag är själv inte så värst hänsynsfull tyvärr
Jag är för gammal för att försöka tänka på vad jag pratar om och ta ansvar för vad en som har fem katter känner. Det är så sjukt befriande eller kanske hänsynslöst men han tar ansvar i sin ände på samma sätt - hittills har det varit extremt uppskattat att inte väja får något. Vi pratar om jobbiga saker och det ska gudarna veta att på dessa månader har det mesta lyckats hända. Dödsfall av nära anhörig, cancerbesked och tillhörande behandling hos nära, återfall av jävla cancer, älskade djur som dör, psykisk ohälsa hos barn you name it. Vi tycker båda det är så konstigt att det fanns en liten glitch i universum när båda hade balans i livet och just precis då lyckades vi hitta varandra, nu skulle det definitivt varit stängt pga elände. Istället blev vi något att luta sig emot.
Jag tror dessutom att dejtingtrådarna på buke och alla ni som verkligen luftat era funderingar här på olika sätt har hjälpt mig massor att hitta ett sorts jag i en relation som jag (iallafall just nu) verkligen kan stå för och gillar.