Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Be henne dra åt helvete är mitt bästa tips idag.En tjej som ghostade mig efter två dejter för över ett år sedan skrev precis och bad om ursäkt för det, och sa att om jag vill hänga nån gång så är hon på. Vet inte riktigt hur jag känner inför det hela.
Gillade du henne tycker jag du ska träffa henne. Jag tycket inte ghosta är någon big deal egentligen, finns skäl till att man gör så också även om det inte är så smickrande beteende.En tjej som ghostade mig efter två dejter för över ett år sedan skrev precis och bad om ursäkt för det, och sa att om jag vill hänga nån gång så är hon på. Vet inte riktigt hur jag känner inför det hela.
En tjej som ghostade mig efter två dejter för över ett år sedan skrev precis och bad om ursäkt för det, och sa att om jag vill hänga nån gång så är hon på. Vet inte riktigt hur jag känner inför det hela.
Be henne dra åt helvete är mitt bästa tips idag.
Jag är så sjukt nyfiken så jag hade absolut svarat och velat veta vad som hände och vilken väg som finns framåt (om jag hade varit det minsta intresserad av en sån)En tjej som ghostade mig efter två dejter för över ett år sedan skrev precis och bad om ursäkt för det, och sa att om jag vill hänga nån gång så är hon på. Vet inte riktigt hur jag känner inför det hela.
Jo, men du kanske inte läst mitt inlägg tidigare idag. Därför skrev jag "mitt bästa tips idag. "Känns sjukt aggressivt när någon hör av sig och ber om ursäkt för ett dåligt beteende.
Jo, men du kanske inte läst mitt inlägg tidigare idag. Därför skrev jag "mitt bästa tips idag. "
Gillade du henne tycker jag du ska träffa henne. Jag tycket inte ghosta är någon big deal egentligen, finns skäl till att man gör så också även om det inte är så smickrande beteende.
Om du inte känner för att ses så skulle jag inte göra det! Men bra gjort att ändå be om ursäkt.
Jag är så sjukt nyfiken så jag hade absolut svarat och velat veta vad som hände och vilken väg som finns framåt (om jag hade varit det minsta intresserad av en sån)
Första dejten var bra, andra var väl lite smått awkward, kände att jag höll uppe hela samtalet och inte fick någon respons. Hon skrev i smset nu att "hon hade det krångligt" så kanske var därför, jag antog mer att hon inte var så intresserad och tog inte illa upp av att bli ghostad. Vi hade ju inte gjort mer än pratat. Däremot är det väl jag som har det lite krångligt nu, det blir alltid lite av ett projekt att ta mig iväg. Skulle helst skjuta på det några veckor eller månader, men känns som jag borde svara hyffsat fort nu när hon ändå bett om ursäkt för att hon inte svarade sist. Så som person känns hon väl fortfarande helt okej, jag känner ju inte henne egentligen så kan inte så mycket säga, men är det ok att skriva att vi kan ta det i sommar nån gång, om jag har tid?
okNja, jag förstår inte ilskan över att bli ghostad heller. Har själv blivit det. Men tänker att det är skönt om det händer, speciellt innan man setts. Dvs ”the trash takes itself out”.
Första dejten var bra, andra var väl lite smått awkward, kände att jag höll uppe hela samtalet och inte fick någon respons. Hon skrev i smset nu att "hon hade det krångligt" så kanske var därför, jag antog mer att hon inte var så intresserad och tog inte illa upp av att bli ghostad. Vi hade ju inte gjort mer än pratat. Däremot är det väl jag som har det lite krångligt nu, det blir alltid lite av ett projekt att ta mig iväg. Skulle helst skjuta på det några veckor eller månader, men känns som jag borde svara hyffsat fort nu när hon ändå bett om ursäkt för att hon inte svarade sist. Så som person känns hon väl fortfarande helt okej, jag känner ju inte henne egentligen så kan inte så mycket säga, men är det ok att skriva att vi kan ta det i sommar nån gång, om jag har tid?
Tycker du ska leta upp honom på någon annan sida han är med och skicka länken till en s.k chocksite med något äckligt eller kanske till och med ett datavirus(beroende på hur arg du är), skriv t.ex något om att du förstår att det inte kommer bli mer träffar men att du bara vill skicka en länk till en sida som beskriver hur du känner för honom. Då kommer han säkert skrocka lite och känna sig väldigt förnöjd som är så beundrad. Men här kommer vändningen när du tar över situationen, när han får upp sidan som skulle beskriva dina ömma känslor för honom börjar det spelas brasiliansk bajsporr, hans självgoda leende byts troligtvis ut mot en mindre nöjd min. Genomför på arbetstid helst så kan man hoppas att han har folk kring sig och någon som kastar ett öga över hans axel.Alltså nu måste jag bara få skriva av mig
Fick kontakt men en man på tinder för några veckor sedan. Vi har skrivit långa meddelande och diskuterat ditten och datten, och haft kontakt nästan varje dag. Vi har pratat om att träffas men det har inte varit möjligt nu, av olika orsaker. "Äntligen en vanlig trevlig man", har jag ofta tänkt. Han skrev för en vecka sedan att oberoende hur det går så har han mig gärna som vän för han tycker jag verkar så bra och trevlig .
I fredags skrev han att han skulle träffa en gammal kollega på kvällen - en tjej som han inte har sett på typ 30 år en som han har haft kontakt med lite sporadiskt under åren. Nu är bådas livssituation sådan att de kan ses. Han skrev inget om "date" men jag kan tänka mig att de setts på Tinder och tagit det därifrån.
Nå, jag önskade honom en trevlig kväll och skrev lite annat babbel - sådär som vi brukade. ...men det har varit tyst tyst tyst...
...och nu plötsligt har han avmatchat mig - utan ett ord, utan någonting. Fy satan vad trött jag blir på män!!!
Att till och med de som verkar vettigast och trevligast och normalast ska visa sig vara sådana enorma fegisar! VAR finns en PÅ RIKTIGT vettig man???
Jag vet vad han heter och jag har en enorm lust att kontakta honom med en bajshög (läst det med glimten i ögat) men jag låter givetvis bli och hoppas jag ska lugna mig efter det här inlägget istället.
Tycker du ska leta upp honom på någon annan sida han är med och skicka länken till en s.k chocksite med något äckligt eller kanske till och med ett datavirus(beroende på hur arg du är), skriv t.ex något om att du förstår att det inte kommer bli mer träffar men att du bara vill skicka en länk till en sida som beskriver hur du känner för honom. Då kommer han säkert skrocka lite och känna sig väldigt förnöjd som är så beundrad. Men här kommer vändningen när du tar över situationen, när han får upp sidan som skulle beskriva dina ömma känslor för honom börjar det spelas brasiliansk bajsporr, hans självgoda leende byts troligtvis ut mot en mindre nöjd min. Genomför på arbetstid helst så kan man hoppas att han har folk kring sig och någon som kastar ett öga över hans axel.
I alla fall-knapplån- med anledning av detta undrar jag hur ni brukar göra, går ni snabbt över till annat medium från tinder eller skriver ni bara på tinder tills man setts eller så?
Tycker du ska leta upp honom på någon annan sida han är med och skicka länken till en s.k chocksite med något äckligt eller kanske till och med ett datavirus(beroende på hur arg du är), skriv t.ex något om att du förstår att det inte kommer bli mer träffar men att du bara vill skicka en länk till en sida som beskriver hur du känner för honom. Då kommer han säkert skrocka lite och känna sig väldigt förnöjd som är så beundrad. Men här kommer vändningen när du tar över situationen, när han får upp sidan som skulle beskriva dina ömma känslor för honom börjar det spelas brasiliansk bajsporr, hans självgoda leende byts troligtvis ut mot en mindre nöjd min. Genomför på arbetstid helst så kan man hoppas att han har folk kring sig och någon som kastar ett öga över hans axel.
I alla fall-knapplån- med anledning av detta undrar jag hur ni brukar göra, går ni snabbt över till annat medium från tinder eller skriver ni bara på tinder tills man setts eller så?
Varför kommer jag helt osökt på att tänka på Örjan Lax?Tycker du ska leta upp honom på någon annan sida han är med och skicka länken till en s.k chocksite med något äckligt eller kanske till och med ett datavirus(beroende på hur arg du är), skriv t.ex något om att du förstår att det inte kommer bli mer träffar men att du bara vill skicka en länk till en sida som beskriver hur du känner för honom. Då kommer han säkert skrocka lite och känna sig väldigt förnöjd som är så beundrad. Men här kommer vändningen när du tar över situationen, när han får upp sidan som skulle beskriva dina ömma känslor för honom börjar det spelas brasiliansk bajsporr, hans självgoda leende byts troligtvis ut mot en mindre nöjd min. Genomför på arbetstid helst så kan man hoppas att han har folk kring sig och någon som kastar ett öga över hans axel.
Nu dog jag liteVarför kommer jag helt osökt på att tänka på Örjan Lax?
Låter som ett oerhört korkat approach oavsett.Fast ibland så råkar man ju avmatcha folk utan att det är meningen, det kan inte vara det som hänt, då?? @tott
I så fall vore ju detta ett dumt approach....