Försökte reda ut allt detta med hur jag känner kring DB och hur han tänker ang de andra kvinnorna han pratar med i går. Till en början verkade det gå bra, vi pratade hela dagen och jag berättade hur jag kände och varför, han svarade på alla mina frågor och jag blev lite lugnare. Men så när jag sa rakt ut vad jag behövde från honom, dvs att om han endast kunde säga till mig att han gillar mig bättre än de andra (som han inte ens träffat än) så skulle det här inte vara något problem - nej då gick det åt skogen... För det kunde han nämligen inte säga, då det skulle vara orättvist och han minsann inte jämförde människor med varandra sådär...
Jag blev jätteledsen och kände att jamen då HAR jag ju anledning att vara svartsjuk, han tyckte jag var oresonlig och läste in helt fel saker i vad han sagt, och ja.... Nu orkar vi tydligen inte prata mera med varandra någon av oss. Fan.
Och som pricken över i-en så messade PT mitt i allting att hon tänkte på mig och saknade mig, varpå jag kände att "men jag saknar ju faktiskt inte dig" och svarade relativt kyligt och undvikande tillbaka, så nu har hon blivit tysst med och anser sig troligen dumpad. Jättelyckad dag på relations/dejtingfronten, m.a.o.