Apropå preferenser och att de ändras så ser jag ett tydligt mönster i mina relationer. Dvs sådant som jag stört ihjäl mig på med fd partnern har varit nästan motsatt hos den som kommit efter. rätt intressant ändå. Ex vis var en av mina ex en jävligt osjälvständig, plåstrig person vars mål och syfte i livet typ var att vara ihop. Jag var ensam i 1.5 år efteråt och sedan träffade jag en väldigt självständig kille, med lika dyra oh tidskrävande hobbys som jag och som hade en rejält stabil egen tillvaro. Och ungefär så har det sett ut, om än på andra områden...
Den nya tonårsförälskelsen har dock tagit plats från ingenstans. Var helt oplanerad. Och helt klart det mest turbulenta jag varit med om. Alla kategorier. Men det är kanske själva meningen med det. Allting jag gjort innan har jag alltid styrt och planerat mer eller mindre. Det är förmodligen därför jag är helt körd i huvudet i relation till honom.
Den nya tonårsförälskelsen har dock tagit plats från ingenstans. Var helt oplanerad. Och helt klart det mest turbulenta jag varit med om. Alla kategorier. Men det är kanske själva meningen med det. Allting jag gjort innan har jag alltid styrt och planerat mer eller mindre. Det är förmodligen därför jag är helt körd i huvudet i relation till honom.