Åh gud, hög igenkänningsfaktor! Jag hade aldrig nöjt mig idag med det jag som 20-åring tyckte var fullt tillräckligt
Nej fy fan. Han är dösnygg och har en schysst läderpaj räckte liksom fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh gud, hög igenkänningsfaktor! Jag hade aldrig nöjt mig idag med det jag som 20-åring tyckte var fullt tillräckligt
Jag är likadan, varför skulle jag nöja mig med något som är less then perfect
Har massa, massa dealbrekers
Jag är likadan, varför skulle jag nöja mig med något som är less then perfect
Har massa, massa dealbrekers
Jag har också massa dealbreakers. Har tagit mig iväg på 5 första-dejter totalt pga det.
Och det gör ju inget att han svarar på mitt sms först efter midnatt. Jag skickade det förvisso innan lunch dagen innan men han har säkert haft sååå mycket att göraNej fy fan. Han är dösnygg och har en schysst läderpaj räckte liksom fint.
Fast vem har pratat om hårfärg som en dealbreaker?Ja men det har jag också! Vi har nog bara olika syn på vad som är perfekt. Perfekt för mig hänger inte främst samman med yttre faktorer som hårfärg eller bil.
Där är vi olika i så fall. Jag vill ha hela paketet med en man som matchar mig i såväl personlighet och värderingar som socioekonomisk status, som har liknande ekonomiska möjligheter, liknande liv med arbete på kontorstid (kan till exempel inte tänka mig att dejta någon som jobbar sena kvällar/nätter) och som vill ha liknande liv i framtiden. Jag vill ha det så enkelt som möjligt
Och det gör ju inget att han svarar på mitt sms först efter midnatt. Jag skickade det förvisso innan lunch dagen innan men han har säkert haft sååå mycket att göra
Och det gör ju inget att han svarar på mitt sms först efter midnatt. Jag skickade det förvisso innan lunch dagen innan men han har säkert haft sååå mycket att göra
Eller att han messar med 57 andra tjejer, det är ju mig han kallar "babe".
/ung och naiv med en crush på sydamerikansk Johnny Depp
(Helvetes SATAN så snygg han var )
Ja men det har jag också! Vi har nog bara olika syn på vad som är perfekt. Perfekt för mig hänger inte främst samman med yttre faktorer som hårfärg eller bil.
Det tror jag inte det gör för någon. Vi pratar hela paketet. Hjälper ju inte att han har snyggt hår och bil om han är en jävla råtta
Men precis så. Varför nöja sig med mindre än vad man egentligen vill ha? Jag har så mycket annat jag kan kompromissa med, typ om han gör skidbacke av osten eller ej
Men det kanske var 5 extremt bra förstadejter å andra sidan?
Om man inte är 20 då
Absolut, jag tror vi har fler dealbreakers undermedvetet än vad vi tror. Sen tror jag också att det är en enorm skillnad på att träffa någon på nätet kontra i verkligheten, på nätet sållar man ju genom tusentals och kan vara hur kräsen som helst och därmed också välja bort yttre attribut som man i verkligheten kanske inte ens hade tänkt på.Kan det vara skillnad på att identifiera specifika dealbreakers och att de helt enkelt bara finns där undermedvetet? Jag har exempelvis aldrig tänkt på en persons ekonomi, ändå har de flesta jag dejtat haft god ekonomi. Kanske för att jag tycker att de klär sig fint, har liknande intresse som jag och har intressanta jobb. Ofta är det ju så att folk drar sig till andra inom samma socioekonomisk grupp, kanske inte medvetet men för att man upplever att man har mycket gemensamt. Samma med attraktion för mig, jag har sällan tänkt att jag inte är attraherad av personen på grund av ditten eller datten, utan mest bara märkt att jag inte känner mig attraherad. Så när jag säger attraktion, intresse och no bullshit så blir det ändå en ganska smal grupp människor för mig även om jag sällan reflekterar kring varför.
Riktigt bra statistik med andra ord3 av 5 har varit extremt bra. Dom andra två väldigt trevliga.
Lite så tänker jag när det gäller det övriga också. Det hjälps liksom inte att han är supertrevlig, rolig, intelligent och allmänt jättehärlig om inte övriga bitar också finns på plats.Det tror jag inte det gör för någon. Vi pratar hela paketet. Hjälper ju inte att han har snyggt hår och bil om han är en jävla råtta
Jag måste ju erkänna att jag har följt dig genom trådarna och tyckt att du har varit lite ytlig MEN jag har en dotter som varit ihop med en snubbe som var exakt sådär supertrevlig, rolig, intelligent och allmänt jättehärlig - och INGEN av de bitar som du brukar nämna (som jag förut tyckte var ytliga) var på plats. Det gick inte. Det gick verkligen inte. Hur härlig han än är så funkade det inte att vara så ojämnbördiga med allt annatLite så tänker jag när det gäller det övriga också. Det hjälps liksom inte att han är supertrevlig, rolig, intelligent och allmänt jättehärlig om inte övriga bitar också finns på plats.
Jag ser också mig själv som rätt ytlig Och ja, jag förstår precis vad du menar. Även om man går in i relationen med inställningen att "kärleken övervinner alla hinder" så har jag upplevt att det i verkligheten blir övermäktigt med tiden när man märker att partnerns avsaknad av det man själv har ideligen går ut över en själv på olika sätt.Jag måste ju erkänna att jag har följt dig genom trådarna och tyckt att du har varit lite ytlig MEN jag har en dotter som varit ihop med en snubbe som var exakt sådär supertrevlig, rolig, intelligent och allmänt jättehärlig - och INGEN av de bitar som du brukar nämna (som jag förut tyckte var ytliga) var på plats. Det gick inte. Det gick verkligen inte. Hur härlig han än är så funkade det inte att vara så ojämnbördiga med allt annat