Ett riktigt gevär alltså
Ja? Han kunde ju inte komma dit naken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett riktigt gevär alltså
Om det var ligga han skulle så hade ju det iofs varit förutseende.Ja? Han kunde ju inte komma dit naken
Ett riktigt gevär alltså
Haha ja, tror inte han vågade lämna det i bilen.
(Han åkte alltså inte skoter till mig, nån måtta får det ju vara )
Han fick inte lämna det i bilen, vapnet ska alltid vara under uppsikt eller inlåst i vapenskåpet.
MEN så har vi den lilla detaljen att han har barn från tidigare förhållande. Så förbaskat synd
Nä, i mina ögon finns det inget kanske i den frågan. Har killen barn sen innan är det ett stort NEJ från min sida Jag är inte beredd att anpassa mig efter någon med barn.Det kan funka ändå om han väger upp i övrigt Jag trodde jag skulle vara den sista att säga det men det är på inget sätt barnet som är bekymret mellan mig och den här snubben jag träffar. Sen beror det såklart på hurdan den andra föräldern är, det brukar vara det större problemet.
Det kan funka ändå om han väger upp i övrigt Jag trodde jag skulle vara den sista att säga det men det är på inget sätt barnet som är bekymret mellan mig och den här snubben jag träffar. Sen beror det såklart på hurdan den andra föräldern är, det brukar vara det större problemet.
Haha, jag brukar få höra något liknande: "-Jamen om han har vuxna barn dååå?", ja, då är han förmodligen alldeles för gammal för mig ändåFör mig funkar det inte, hur bra killen än är i övrigt.
Möjligtvis om ungen är 25 år och bor i Australien
Nä, i mina ögon finns det inget kanske i den frågan. Har killen barn sen innan är det ett stort NEJ från min sida Jag är inte beredd att anpassa mig efter någon med barn.
För mig är det också ett stort NEJ ifrån min sida. Tycker det är helt rimligt att man inte vill ge sig in i något sådant.
Ikväll ska jag till min dejt
Det är sista jakthelgen för säsongen, så vi ska jaga lördag+söndag. Det är väldigt roligt att träffa någon som delar det intresset på samma nivå som jag själv.
Det är nog den finaste komplimangen jag fått hittills, med tanke på hur otroligt intensiv han är i sitt intresse
”Det är så himla mycket roligare att jaga när du är med!”.
Såå ja, det blir nog en helhelgsdejt igen vad det verkar!
Nä, i mina ögon finns det inget kanske i den frågan. Har killen barn sen innan är det ett stort NEJ från min sida Jag är inte beredd att anpassa mig efter någon med barn.