Du träffar då bara en massa exotiska män.Ska träffa J ikväll är tanken, men han har kört fast... med skotern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du träffar då bara en massa exotiska män.Ska träffa J ikväll är tanken, men han har kört fast... med skotern
Ska träffa J ikväll är tanken, men han har kört fast... med skotern
Norrlänningar
Edit: Eller så är han sörlänning eftersom han kört fast
Du träffar då bara en massa exotiska män.
I Norrland är det exotiskt med någon som inte kör skoter... oavsett kön Särbons vänner har sett helt förfärade ut när jag sagt att jag har vare sig skoter eller förarbevis
Jag får upp män, lika märkligt!Har plötsligt börjat få upp massa kvinnor när jag sveper på Tinder? Whyyyy.
Jag brukar också köra på GIF convos med Aliens. (Min profiltext är enbart en UFO emoji.)Spanar in tinder lite då och då, och för första gången på en evighet fanns det en att dra höger på. Han skickade en GIF, varpå jag svarade med en GIF tillbaka. Det här började ju skitbra! Älskar GIF och memes! Hoppas han hakar på! Visa bifogad fil 63901
Jag brukar också köra på GIF convos med Aliens. (Min profiltext är enbart en UFO emoji.)
Hur man vet att man bor i NorrbottenSka träffa J ikväll är tanken, men han har kört fast... med skotern
Hatar när det händer!Ska träffa J ikväll är tanken, men han har kört fast... med skotern
Hatar när det händer!
MVH Skåning och har aldrig ens sett en skoter irl
Jag ska träffa en ny människa på Söndag. Eller, ny och ny, vi har pratat i typ 3 månader. Men nu ska vi ses. Kommer typ inte ihåg hur människan ser ut ens. Ska bli intressant.
Hatar när det händer!
Haha, han är faktiskt norrlänning, men kör fast oroväckande ofta
Ett riktigt gevär alltsåHan kom loss iallafall och hade ett jäkla gevär med sig när han kom. HAHA.
Han kom loss iallafall och hade ett jäkla gevär med sig när han kom. HAHA.
Hatar när det händer!