Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick ett sms med typ "Jag såg dig inte på tinder", och så något med anspelning på sex och en länk. Automatgenererat förmodligen.
Mitt tinderkonto är pausat och har inte använts sen i vintras, tror ni att det öht har någon koppling till kontot? Kan mitt telnr ha läckt därifrån? Är det någon mer som har fått liknande sms?
Min kära mamma fick ett sånt sms och hon finns 100% inte på Tinder så du behöver bog inte vara så orolig. 😁

Nu har jag tänkt mycket och bestämt mig för att prova tinder! (jag märker ju ändå inte av de som inte gillar mitt yttre)😬😬 Däremot undrar jag om det är värt att vänta tills jag ska studera i en annan stad om några veckor? Hinner ändå inte träffa någon just nu. Bör jag vänta till skolan börjar igen v 34?Jag tänkte fokusera på min humoristiska sida och ha både lite roliga (inte där jag fånar mig, men ex från en maskerad) men såklart någon seriös bild på mig också. :) Låter detta som en bra presentation? Gjorde om grunden i det första! :)

Mjukisbyxor
Hästar
Hogwarts,
Marvel och spel
Ett par trevliga rader är aldrig fel!

Saker jag vill lära mig: Klättra (klättervägg), Dyka från en brygga, cykla enhjuling
Saker jag inte ens överväger att testa: Äta världens starkaste chili, Hoppa Bungyjump eller gå och se Håkan Hällström

blir det för mycket? Tänkte det kanske kunde ge roliga samtalsämnen att lista upp saker man vill och inte vill prova också! ;)
Tycker det är en skitbra presentation. Hade någon liknande dykt upp hos mig hade det varit en trolig högerswipe.

Det som KAN vara en fördel med att vänta med tinder är att man får en boost när man är ny o syns mer hos andra då... kanske dumt att ”slösa” det där du är nu. :)

Tycker det är en skitbra presentation. Hade någon liknande dykt upp hos mig hade det varit en trolig högerswipe.

Det som KAN vara en fördel med att vänta med tinder är att man får en boost när man är ny o syns mer hos andra då... kanske dumt att ”slösa” det där du är nu. :)

Då kanske jag ska vänta lite! :D

Åhh, jag saknar verkligen kvalitetshångel.. Alla ska bara ligga hela tiden... Och för att beklaga mig lite till, varför är det så svårt att hitta en man som är öppen för annat än monogami men samtidigt är vanilj? Det är typ omöjligt!

Jag är ju väldigt förtjust i hångel och skulle ha väldigt svårt för någon som inte vill hångla. Mycket.. :D

Jag tycker däremot att jag ser rätt många profiler som lyfter att de inte är ute efter monogami, men har inte letat efter om de också visar tecken på annat än vanilj (eftersom det inte varit relevant för mig).... Vilket klurigt läge om det är så!

Jag har visst en dejt imorgon jag med, med en från tinder. :o

Har insett att jag inte har tid och ork att sitta och chatta så länga som jag egentligen skulle vilja, så det får vara ok att ses snart inpå om hen verkar vettig (bilder, profil, och lite chattande). Det får väl bära eller brista bara helt enkelt. :D

Jag är ju väldigt förtjust i hångel och skulle ha väldigt svårt för någon som inte vill hångla. Mycket.. :D

Jag tycker däremot att jag ser rätt många profiler som lyfter att de inte är ute efter monogami, men har inte letat efter om de också visar tecken på annat än vanilj (eftersom det inte varit relevant för mig).... Vilket klurigt läge om det är så!
Det är oftast inte något som som kommer upp förrän efter ett tag. Jag brukar vilja diskutera lite gällande sex innan jag träffar folk, just för att undvika situationer där jag hamnar i något som jag kanske inte vågar säga nej till eller så. Står det redan i presentationen något om DS eller dominans så blir det vänsterswipe. Och ja, killen ska gilla att hångla, gärna mycket och länge, men det är svårt att hitta... Hade en för några år sedan, helt magisk, men är i monogamt förhållande med barn på väg idag. Kanske lika bra, för jag fick bita mig hårt i tungan så fort de inte var i hans mun pga hans politiska syn... 😁

Jag tycker vanilj verkar omöjligt bara det. Alla killar verkar vilja ha analsex m.m. nu för tiden.
Japp, håller helt med. Sedan undviker jag att suga av killar, och det verkar vara ett stort problem. Självklart har jag inga problem med att de dissar mig på grund av det, men jag inser mer och mer att jag kommer ha väldigt svårt att hitta en kille som matchar mig sexuellt...

Japp, håller helt med. Sedan undviker jag att suga av killar, och det verkar vara ett stort problem. Självklart har jag inga problem med att de dissar mig på grund av det, men jag inser mer och mer att jag kommer ha väldigt svårt att hitta en kille som matchar mig sexuellt...
Har samma problem känns det som. Allt ska vara så jäkla avancerat alla porrfilm. Å vill dom bli avsugna kan dom iallafall slicka tycker man.

Åhh, jag saknar verkligen kvalitetshångel.. Alla ska bara ligga hela tiden... Och för att beklaga mig lite till, varför är det så svårt att hitta en man som är öppen för annat än monogami men samtidigt är vanilj? Det är typ omöjligt!
Jag tycker vanilj verkar omöjligt bara det. Alla killar verkar vilja ha analsex m.m. nu för tiden.
Läste en del om just det på instagram nu, Cissi Wallin och andra har skrivit väldigt bra om det. Fick mig helt klart att fundera lite, och än en gång konstatera att jag aldrig mer tänker ligga med någon som det inte går att kommunicera bra med och som vill samma som mig. Känns som om jag kommer bli mer och mer kräsen för varje dag som går, men det kanske är bra.

Har lite av samma problem som ni är inne på, alla killar jag matchar med verkar bara vara ute efter sex och/eller "dirty talk"...

Dejten i morgon med heterotjejen (som förvisso ochså var ute efter sex..) verkar inte heller bli av, nu i kväll hade hon plötsligt raderat mig från både snap och Tinder. 🙄

Tur att jag spenderat 1300 kr hos naprapat i dag och blivit masserat i nästan en timme, verkar vara enda sättet att få lite vettig kroppskontakt! :p

Läste en del om just det på instagram nu, Cissi Wallin och andra har skrivit väldigt bra om det. Fick mig helt klart att fundera lite, och än en gång konstatera att jag aldrig mer tänker ligga med någon som det inte går att kommunicera bra med och som vill samma som mig. Känns som om jag kommer bli mer och mer kräsen för varje dag som går, men det kanske är bra.
Ja, jag har tagit del av debatten i etc och hos Cissi Wallin, mycket intressant! Och håller med dig, att ha sex blir bara svårare och svårare, vilket är både positivt och negativt..

Nu har jag tänkt mycket och bestämt mig för att prova tinder! (jag märker ju ändå inte av de som inte gillar mitt yttre)😬😬 Däremot undrar jag om det är värt att vänta tills jag ska studera i en annan stad om några veckor? Hinner ändå inte träffa någon just nu. Bör jag vänta till skolan börjar igen v 34?Jag tänkte fokusera på min humoristiska sida och ha både lite roliga (inte där jag fånar mig, men ex från en maskerad) men såklart någon seriös bild på mig också. :) Låter detta som en bra presentation? Gjorde om grunden i det första! :)

Mjukisbyxor
Hästar
Hogwarts,
Marvel och spel
Ett par trevliga rader är aldrig fel!

Saker jag vill lära mig: Klättra (klättervägg), Dyka från en brygga, cykla enhjuling
Saker jag inte ens överväger att testa: Äta världens starkaste chili, Hoppa Bungyjump eller gå och se Håkan Hällström

blir det för mycket? Tänkte det kanske kunde ge roliga samtalsämnen att lista upp saker man vill och inte vill prova också! ;)

Älskade din presentation 😍 Men skulle också spara att börja använda Tinder till min nya plats som någon nämnde 🙂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka