Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker tänka att de allra flesta nog är "bra" killar i utgångspunktet, som är mer eller mindre påverkade av förväntningar och samhällsstrukturer. Och det gäller ju även oss, vi är utan tvekan påverkade av saker vi läser/hör och de miljöer vi rör oss i.

Men det blir liksom fel att kategorisera folk som bra eller dåliga utifrån hur de svarar upp till ens förväntningar. Folk, och specielt unga människor, kan ju dessutom förandra sig rätt mycket om de får nya inputs eller byter umgänge t. ex.

Jag brukar istället tänka mer neutralt - är han (ev. hon) en bra match för mig/det jag är ute efter, eller inte? Då kanske man blir lite mindre anti människor sådär generelt. ;)
Alltså jag utgår ju från att alla människor är bra i grunden (eller gjorde i alla fall). En kille jag varit med - vi matchade inte i sängen, men aldrig att han tjatade eller gjorde något jag inte ville. Det är väl det man kan och bör förvänta sig, att bara konstatera att vi inte matchade, men inte att jag ska behöva värja mig när det framkommit att vi inte matchat.

Nu är min gamla KK/vän från min hemby i Dalarna påväg hit. Han dyker väl upp framåt kvällen och stannar nog till söndag.
Givetvis fick jag mens i förrgår så nu har jag käkat Cyklo-F sen igår och hoppas bli av med eländet. Detta händer just med honom OFTA. Nu var det 8 år sen sist och jag hoppas inte Cyklo-F har förlorat sin magiska kraft :cautious:

Jamen såklart! Vill verkligen inte skriva dig på näsa (och det är ju svårt med text :)) men jag tillhör verkligen den skaran som hatar män, ja alla män, men inte den enskilda mannen. Orkar dock inte (och vill INTE att tråden ska spåra ut i en sådan diskussion, jag vill INTE ta den) dra resonemangen här (simplaste möjliga = jag hatar mansrollen och att så få män uppmärksammar och försöker göra något åt den) men, mina tankar är alltså som dina!

Ska försöka tänka på ditt sista stycke, för det är så jag vill fungera! :)

Edit. Bra att jag stavar så det går att förstå...
Ååh du skriver ju exakt vad jag känner! Jag avskyr män, men samtidigt har jag noll problem med de män jag träffar i vardagen. Jag har varit lite förvirrad över det då jag känner så, men när jag läser detta så känns det skönt att veta att flera känner likadant! :up:

Om jag får berätta en sak - jag har lite av en dröm av partner och det är en hästtjej :o:cautious: Vilket borde vara raka motsatsen till den jag är, jag är inte så aktiv av mig utan mera trivs bäst hemma med katten, kan såna förhållanden funka? :cautious:

Jag är ju hästjej och det kan absolut funka. Så länge jag inte får krav på mig att jag ska vara hemma mer osv. Jag ser gärna att min partner har ett eget intresse men är hen nöjd med att bara vara hemma så är det okej så länge hen inte vill att jag ska sitta hemma som soffsällskap.

V har inget intresse på samma vis som jag. Han har bilen och resten av tider hänger han helst med kompisar, spelar, snackar och chillar.
Han väljer att följa med mig på träningar med hästen eftersom det är en så stor del av mitt liv så vill han vara engagerad i den. Hade han gjort det för att vara "snäll" och sen pipigt om att det tar tid osv hade jag inte uppskattat det. Nu försöker han lära sig, lyssnar på tränaren och frågar efteråt om saker han inte förstod och verkar tycka det är intressant på riktigt.
Det är jättefint av honom och något jag verkligen uppskattar.

Träffade brio igår, förstår inte varför vi inte ses oftare då vi bor 1 min från varandra.
Han är väldigt enkel och rak att prata med och sexet är väldigt bra :)

Känner igen det ni skriver om sexet, det är väldigt många som är inne på analt t.ex (vilket jag är totalt anti pga dåliga beslut tidigare)

Brukar ta upp detta innan, men sällan det respekteras...
De gånger analt förs på tal erbjuder jag honom att bli påsatt av min dildo, ännu har ingen nappat. 🤔

Om jag får berätta en sak - jag har lite av en dröm av partner och det är en hästtjej :o:cautious: Vilket borde vara raka motsatsen till den jag är, jag är inte så aktiv av mig utan mera trivs bäst hemma med katten, kan såna förhållanden funka? :cautious:

Varför skulle det inte funka? Nu är jag "pensionerad" hästtjej, men även då jag red så spenderade jag övrig tid hemma och pysslade med mina mer stillsamma hobbyer som att rita, skriva, och spela.
Skulle jag återuppta hästeriet nu så är mitt enda krav att en eventuell partner inte blir sur på att det tar tid, och helst har något eget intresse så att hen inte bara sitter och glor på väggen och väntar på mig när jag är i stallet.
Jag skulle alltså säga att huruvida det kommer att gå bra hänger på individen som helhet och inte ifall hon är hästtjej eller inte.

@pepp @Mia_R

Sen är min erfarenhet att de allra flesta killar gillar när man pysslar lite med deras rumpa. Men det får ju göras på rätt sätt, jag förstår absolut om det blir ett nej på en sur fråga om de vill ha en dildo i analen.

@pepp @Mia_R

Sen är min erfarenhet att de allra flesta killar gillar när man pysslar lite med deras rumpa. Men det får ju göras på rätt sätt, jag förstår absolut om det blir ett nej på en sur fråga om de vill ha en dildo i analen.
Jag har inte frågat surt utan gett dem ett erbjudande när de säger att de vill köra analt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka