Kan tillägga att ignorelistan är längre än kompislistanJa. Jag har ett tjugotal som är trevliga, men kanske tre-fyra som jag räknar som vänner. Av de typ 500 jag spelat med senaste månaderna...
![Smirking face :smirk: 😏](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60f.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan tillägga att ignorelistan är längre än kompislistanJa. Jag har ett tjugotal som är trevliga, men kanske tre-fyra som jag räknar som vänner. Av de typ 500 jag spelat med senaste månaderna...
Alltså jag utgår ju från att alla människor är bra i grunden (eller gjorde i alla fall). En kille jag varit med - vi matchade inte i sängen, men aldrig att han tjatade eller gjorde något jag inte ville. Det är väl det man kan och bör förvänta sig, att bara konstatera att vi inte matchade, men inte att jag ska behöva värja mig när det framkommit att vi inte matchat.Jag försöker tänka att de allra flesta nog är "bra" killar i utgångspunktet, som är mer eller mindre påverkade av förväntningar och samhällsstrukturer. Och det gäller ju även oss, vi är utan tvekan påverkade av saker vi läser/hör och de miljöer vi rör oss i.
Men det blir liksom fel att kategorisera folk som bra eller dåliga utifrån hur de svarar upp till ens förväntningar. Folk, och specielt unga människor, kan ju dessutom förandra sig rätt mycket om de får nya inputs eller byter umgänge t. ex.
Jag brukar istället tänka mer neutralt - är han (ev. hon) en bra match för mig/det jag är ute efter, eller inte? Då kanske man blir lite mindre anti människor sådär generelt.![]()
Ååh du skriver ju exakt vad jag känner! Jag avskyr män, men samtidigt har jag noll problem med de män jag träffar i vardagen. Jag har varit lite förvirrad över det då jag känner så, men när jag läser detta så känns det skönt att veta att flera känner likadant!Jamen såklart! Vill verkligen inte skriva dig på näsa (och det är ju svårt med text) men jag tillhör verkligen den skaran som hatar män, ja alla män, men inte den enskilda mannen. Orkar dock inte (och vill INTE att tråden ska spåra ut i en sådan diskussion, jag vill INTE ta den) dra resonemangen här (simplaste möjliga = jag hatar mansrollen och att så få män uppmärksammar och försöker göra något åt den) men, mina tankar är alltså som dina!
Ska försöka tänka på ditt sista stycke, för det är så jag vill fungera!
Edit. Bra att jag stavar så det går att förstå...
Om jag får berätta en sak - jag har lite av en dröm av partner och det är en hästtjejVilket borde vara raka motsatsen till den jag är, jag är inte så aktiv av mig utan mera trivs bäst hemma med katten, kan såna förhållanden funka?
![]()
De gånger analt förs på tal erbjuder jag honom att bli påsatt av min dildo, ännu har ingen nappat.Träffade brio igår, förstår inte varför vi inte ses oftare då vi bor 1 min från varandra.
Han är väldigt enkel och rak att prata med och sexet är väldigt bra
Känner igen det ni skriver om sexet, det är väldigt många som är inne på analt t.ex (vilket jag är totalt anti pga dåliga beslut tidigare)
Brukar ta upp detta innan, men sällan det respekteras...
De gånger analt förs på tal erbjuder jag honom att bli påsatt av min dildo, ännu har ingen nappat.![]()
De gånger analt förs på tal erbjuder jag honom att bli påsatt av min dildo, ännu har ingen nappat.![]()
Måste man gilla att få själv för att gilla att ge?
Om jag får berätta en sak - jag har lite av en dröm av partner och det är en hästtjejVilket borde vara raka motsatsen till den jag är, jag är inte så aktiv av mig utan mera trivs bäst hemma med katten, kan såna förhållanden funka?
![]()
Det behövs nog inte, jag kan ge dem utan att vara intresserad att få själv.Måste man gilla att få själv för att gilla att ge?
Har bokat en fika jag inte känner för, på tisdag. Ska sova på saken och se om jag fortfarande inte känner för imorgon.![]()
Jag har inte frågat surt utan gett dem ett erbjudande när de säger att de vill köra analt.
Jag tror det inte handlar om att ge ... utan snarare om snubbar som vill ta.
Jag har inte frågat surt utan gett dem ett erbjudande när de säger att de vill köra analt.
Egentligen fortfarande nej. Det verkar vara en trevlig person och så men han gjorde en grej med sitt utseende så det påminner starkt om en person som gjort mig SÅ illa, så det är nog mest bara därför det känns tvärnej...Hur känns det idag?![]()