Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget motkrav alls, utan om de vill köra analt så är det deras anal, inte min. Jag sysslar inte med byteshandel när jag har sex. Å andra sidan blir jag rätt less på de som vill få men inte ge oralsex.

Okej, jag måste säga att jag aldrig varit med om någon som tackat nej.

Om jag ska vara ärlig så känns det dock som att du har en lite passiv aggressiv underton och att du kanske inte framställer det som att du tycker det skulle vara mysigt och sexigt att ge. Men jag kanske missuppfattar.

Kanske det? Jag vet inte om jag tycker det framgår direkt av de kommentarer jag svarade på.

Det tycker nog jag att det gör. Flera beskrive ju gränslösa snubbar som inte respekterar ett "jag vill inte" - det verkar liksom svårt för dom att fatta att många tjejer inte alls är intresserade av analsex. Och de verkar ju inte heller intresserade av analsex om det är dom som ska få något i röven

Om jag ska vara ärlig så känns det dock som att du har en lite passiv aggressiv underton och att du kanske inte framställer det som att du tycker det skulle vara mysigt och sexigt att ge. Men jag kanske missuppfattar.
Nu har det här oftast redan uppkommit före fysiskt sex och jag har då aldrig upplevt någon öht framställt det som mysigt och sexigt att ge, men jag ska ha det i åtanke nästa gång det förs på tal och ge en målande beskrivning om hur mysigt jag tycker det skulle vara att plocka fram dildo och glidmedel för att sedan sakta låta den tränga in i honom. 😂

Det tycker nog jag att det gör. Flera beskrive ju gränslösa snubbar som inte respekterar ett "jag vill inte" - det verkar liksom svårt för dom att fatta att många tjejer inte alls är intresserade av analsex. Och de verkar ju inte heller intresserade av analsex om det är dom som ska få något i röven

Ja @pepp skrev att det sällan respekteras, hemskt såklart. Men @Mia_R skrev bara om att det "förts på tal" och jag kan inte riktigt läsa in något gränslöst i det.

Sen som sagt är min erfarenhet att många killar verkligen gillar när deras rumpa får uppmärksamhet av någon som gillar att ge, inte någon som fräser något om en dildo i analen för att visa att han var helt dum i huvet som ens tog upp ämnet.

Nu har det här oftast redan uppkommit före fysiskt sex och jag har då aldrig upplevt någon öht framställt det som mysigt och sexigt att ge, men jag ska ha det i åtanke nästa gång det förs på tal och ge en målande beskrivning om hur mysigt jag tycker det skulle vara att plocka fram dildo och glidmedel för att sedan sakta låta den tränga in i honom. 😂

Men fy så du skammar folk som gillar analsex. Usch! Riktigt dåligt. Det finns många som gillar att både ge och få, både kvinnor och män.

Men fy så du skammar folk som gillar analsex. Usch! Riktigt dåligt. Det finns många som gillar att både ge och få, både kvinnor och män.
Jag har inga som helst problem med att folk som gillar analsex utövar det, var läser du det? Jag erbjuder ju faktiskt de som vill ha det att få det, men min anal kommer inte vara inblandad i det och jag säger att jag inte är intresserad men att om de vill så kan jag ge dem istället. Tydligen så måste jag enligt dig då både erbjuda dem det mysigt och sexigt och inte fråga surt som du tidigare anklagade mig för att göra.

Hur vore det om du istället för att hitta på egna tolkningar faktiskt läser vad jag skriver?

Senast ändrad:
Ja @pepp skrev att det sällan respekteras, hemskt såklart. Men @Mia_R skrev bara om att det "förts på tal" och jag kan inte riktigt läsa in något gränslöst i det.

Sen som sagt är min erfarenhet att många killar verkligen gillar när deras rumpa får uppmärksamhet av någon som gillar att ge, inte någon som fräser något om en dildo i analen för att visa att han var helt dum i huvet som ens tog upp ämnet.
Fast det är det ingen som skrivit att någon fräser? Jag har varit med om båda varianterna, de män som gillar pill i rumpan och de som absolut inte vill ha något i rumpan. I läget om frågan om analsex kommer det ju mest när killen inte accepterar ett första nej. Jag tror (hoppas) ingen blir kränkt av en fråga om någon vill ha analsex. Och vill man inte få, men kan tänka sig ge så säger man det då ”nä, jag uppskattar det inte, men om du vill kan vi köra på dig?” När motparten säger nej och det ändå ska trugas att ”det är så skönt” osv är ju mindre kul och det är det jag upplever att många här vittnar om liksom jag. Jag har även i såna lägen blivit ifrågasatt vilka killar jag varit med om jag inte uppskattar analsex som om det är något alla självklart gillar och att jag bara haft en dålig upplevelse..

Ska jag nu anta att det är mig du syftar på eftersom du hittills tolkat mina inlägg som jag är helt rabiat? Jag har varken i tråden eller personligen fräst åt någon om en dildo i analen eller att de är helt dumma i huvudet. Om du gillar analsex så är det verkligen inte mitt problem och jag kommer aldrig att erbjuda dig det, inget annat heller för den delen. Du hör verkligen inte till min målgrupp om det kommer till sex.

Jag har inga som helst problem med att folk som gillar analsex utövar det, var läser du det? Jag erbjuder ju faktiskt de som vill ha det att få det, men min anal kommer inte vara inblandad i det och jag säger att jag inte är intresserad men att om de vill så kan jag ge dem istället. Tydligen så måste jag enligt dig då både erbjuda dem det mysigt och sexigt och inte fråga surt som du tidigare anklagade mig för att göra det.

Hur vore det om du istället för att hitta på egna tolkningar faktiskt läser vad jag skriver?

Okej! För min del kan vi gärna lämna ämnet.

Fast det är det ingen som skrivit att någon fräser? Jag har varit med om båda varianterna, de män som gillar pill i rumpan och de som absolut inte vill ha något i rumpan. I läget om frågan om analsex kommer det ju mest när killen inte accepterar ett första nej. Jag tror (hoppas) ingen blir kränkt av en fråga om någon vill ha analsex. Och vill man inte få, men kan tänka sig ge så säger man det då ”nä, jag uppskattar det inte, men om du vill kan vi köra på dig?” När motparten säger nej och det ändå ska trugas att ”det är så skönt” osv är ju mindre kul och det är det jag upplever att många här vittnar om liksom jag. Jag har även i såna lägen blivit ifrågasatt vilka killar jag varit med om jag inte uppskattar analsex som om det är något alla självklart gillar och att jag bara haft en dålig upplevelse..
Nej, fy för tjat. Det har jag sluppit som tur är.

Ja. Jag har ett tjugotal som är trevliga, men kanske tre-fyra som jag räknar som vänner. Av de typ 500 jag spelat med senaste månaderna...
En fråga bara för att jag är nyfiken, om det är ok?

När du skriver om spel, menar du online då eller även typ nördiga brädspel, rollspel och lajv?

Alltså när det gäller männen och kvinnosynen?

Jag har heller aldrig träffat på någon som inte vill ge oralsex. Tvärt om så har alla jag träffat verkligen gillat att ge :up:

Jag har heller inte blivit tjadad på om analsex. Fått frågan men aldrig blivit tjatad på utan svaret har respekterats.

Min erfarenhet är att det är lika illa i alla lägren. Jag har lämnat den "fysiska" spelhobbyn pga det, så det jag skriver om nu är TV-spel.

Nu var jag inte tillfrågad, men även jag kan intyga att det är dåligt ställt med kvinnosynen oavsett vilken typ av spel det gäller. Själv har jag sedan länge get upp offline-spel pga det, och online så är jag noga med att vara så könsneutral som möjligt och inte använda voice chat annat än med personer jag känner väldigt väl, för annars tar det hus i helvete pga alla misogyna töntar som delar intresset. :down:

Jag har heller aldrig träffat på någon som inte vill ge oralsex. Tvärt om så har alla jag träffat verkligen gillat att ge :up:

Jag har heller inte blivit tjadad på om analsex. Fått frågan men aldrig blivit tjatad på utan svaret har respekterats.
Jag har stött på en del män som gärna tar emot oralsex men när det ska återgäldas så vill de hellre ha penetrerande sex för "nu är de ju "uppvärmda" och det är ju ändå skönt för båda" och det är fler än vad jag skulle vilja som haft den inställningen... Även jag har fått utstå tjat och gnäll när jag sagt nej till analsex, så himla avtändande men det fattar de inte heller varför det skulle vara det.

Varför skulle det inte funka? Nu är jag "pensionerad" hästtjej, men även då jag red så spenderade jag övrig tid hemma och pysslade med mina mer stillsamma hobbyer som att rita, skriva, och spela.
Skulle jag återuppta hästeriet nu så är mitt enda krav att en eventuell partner inte blir sur på att det tar tid, och helst har något eget intresse så att hen inte bara sitter och glor på väggen och väntar på mig när jag är i stallet.
Jag skulle alltså säga att huruvida det kommer att gå bra hänger på individen som helhet och inte ifall hon är hästtjej eller inte.
Jag tänker just på det jag fetade som de flesta brukar ta upp, men jag har inte någon liknande som tar upp lika mycket tid/pengar som hästeriet. Men jag tror och hoppas att jag inte skulle bli sur, en fördel är väl att jag tycker om hästar - har bara inte energi eller vilja för att ha det som intresse :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka