Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick ett sms med typ "Jag såg dig inte på tinder", och så något med anspelning på sex och en länk. Automatgenererat förmodligen.
Mitt tinderkonto är pausat och har inte använts sen i vintras, tror ni att det öht har någon koppling till kontot? Kan mitt telnr ha läckt därifrån? Är det någon mer som har fått liknande sms?

Jag fick ett sms med typ "Jag såg dig inte på tinder", och så något med anspelning på sex och en länk. Automatgenererat förmodligen.
Mitt tinderkonto är pausat och har inte använts sen i vintras, tror ni att det öht har någon koppling till kontot? Kan mitt telnr ha läckt därifrån? Är det någon mer som har fått liknande sms?
Troligt, eller så har de kopplat ihop det på nåt annat sätt. Jävligt irriterande och hopplöst. Får meddelande från nån sexköpsajt på det viset, raderade det majlkontot men då kom det till nästa, anmäl,t blockat och bråkat men inget tycks hjälpa.

Tvivlar på att det har någon koppling till tinder eller att ditt telefonnr "läkt" därifrån. Ungefär som att de där "utpressningsmailen" man får där det påstås att de hackat ens dator och spelat in video när man ser på porr.

Slumpmässigt skit bara och alltid är det någon som går på det.

Tvivlar på att det har någon koppling till tinder eller att ditt telefonnr "läkt" därifrån. Ungefär som att de där "utpressningsmailen" man får där det påstås att de hackat ens dator och spelat in video när man ser på porr.

Slumpmässigt skit bara och alltid är det någon som går på det.
De kan ju chansa heltenkelt. Eller så är det sökt på någon bild eller namn. Det som är att det ibland har använts nicknamn rätt. Obehagligt är det i vilket fall.

Jag längtar också. Tiden går såå sakta och nu är det "bara" 5 månader kvar tills vi kan träffas igen. Planen är fortfarande att han ska komma hit men jag hatar ovissheten, kommer det hända eller inte? Jag vågar inte lita på det, men samtidigt skulle det betyda så mycket för mig att han var här under julen.. Distansförhållande suger :p

Annars är allting bara bra. Sommaren lider mot sitt slut vilket på ett sätt är skönt, då kommer vi äntligen ha mer tid att prata. Jag snubblade av en slump över kraven för att någon ska få uppehållstillstånd och blev lite orolig, just nu studerar jag och inom mitt fält finns det verkligen inga välbetalda jobb.. Men det måste gå att lösa, på något sätt.

Jag har börjat förbereda inför julklappen jag tänker göra, jag är hopplös med smöriga hemgjorda presenter och förra året började jag inte i tillräcklig god tid. Alltid bra att ha något att uppehålla sig med tänker jag :rofl:

Nu har jag tänkt mycket och bestämt mig för att prova tinder! (jag märker ju ändå inte av de som inte gillar mitt yttre)😬😬 Däremot undrar jag om det är värt att vänta tills jag ska studera i en annan stad om några veckor? Hinner ändå inte träffa någon just nu. Bör jag vänta till skolan börjar igen v 34?Jag tänkte fokusera på min humoristiska sida och ha både lite roliga (inte där jag fånar mig, men ex från en maskerad) men såklart någon seriös bild på mig också. :) Låter detta som en bra presentation? Gjorde om grunden i det första! :)

Mjukisbyxor
Hästar
Hogwarts,
Marvel och spel
Ett par trevliga rader är aldrig fel!

Saker jag vill lära mig: Klättra (klättervägg), Dyka från en brygga, cykla enhjuling
Saker jag inte ens överväger att testa: Äta världens starkaste chili, Hoppa Bungyjump eller gå och se Håkan Hällström

blir det för mycket? Tänkte det kanske kunde ge roliga samtalsämnen att lista upp saker man vill och inte vill prova också! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Tillbaka