Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft en liten "paus" från Tinder igen, men så kul att följa er här i tråden! Och nu har jag blivit inspirerat att börja Tindra igen så smått.
Skrev till hundkillen igen för ett par dagar sedan, men han har inte svarat... Tji fick jag som ghostat honom i nästan två veckor innan jag orkade svara. :p Nu verkar dock Tinder ha fattat att jag gillar hundar, för jag får upp jättemånga som har hund i sina profilbilder och texter?

Matchade med en annan som tydligen är jägare och har (minst) två jakthundar, skrev till honom i dag men inget svar där hellre. I övrigt mest tråkiga profiler antigen utan text eller med bara en massa emojis. Blir lite trött... Jag har visserligen ingen text själv (förutom min längd och utbildning/skola), men har åtminstonde en bild som visar min hobby och en sång som säger lite av vad jag gillar (kan ju berätta för er - sången är "Shut up and Dance" :D) Hur förväntar någon att man ska vilja swipa höger på en enda (ofta dålig) bild och absolut inget annat?? Och dessa emojis, vad menar de med landskap med sol på? Jag orkar bara inte hålla på och gissa..... Såh, dagens lilla rant över.

Slutligen så matchade jag med en tjej som egentligen var lite för ung för mig, men oerhört söt. Visade sig vara en heterotjej som ville "testa" lite. Hon var ganska direkt i sina meddelanden, men då jag föreslog att träffas över ett glas vin någon gång så blev det tyst där med. Så.... vi får se om det blir någon fortsättning eller inte.

Saknar en uppdatering från @Tranan på hur det gått med shoppingdejten? :)

Här har inte hänt så mycket. Brandmannen och jag har skickat ett par ganska korta sms var. Båda har jobbat men jag tror att om vi känt kemi hade vi haft mer kontakt.

Klättraren har kommit hem från utlandet. Vi har pratat på dejt på Onsdag. Bad och picknick.
Vädret ska bli värre än skit så ska vi ses får vi göra ett lappkast.
Är nyfiken på den här mannen trots att vi verkar stå enormt långt ifrån varandra i våra livsstilar.

Kk är som vanligt med. Han ska komma hit på Torsdag eftermiddag/kväll. Han kör 5 timmar för att träffa mig i 2 hela dagar ;)

Masen messade oväntat. Han var i Danmark. På en nudiststrand :o
Så han fick testat det iaf :D, men utan mig.
Och japp, jag fick se en bild där han låg och solade, som tur var på mage.
Jag svarade aldrig på messet :angel:

Lite uppdatering från mig.

När jag fyllde i lördags fick jag ett grattis på Messenger 3 minuter över tolv på natten. Sen på morgonen när jag hade vaknat skickade han en inspelning med ett litet potpurri av födelsedagslåtar som han hade spelat in på sin elgitarr. Han är så himla duktig och jag blir helt rörd över omtanken. Jag är nog lite svältfödd på sånt :D På kvällen gick vi och barnen på restaurang och det var super mysigt. De gillar honom skarpt! Själv är jag dökär. :o

Vi har träffat varandras familjer, har tandborstar hos varandra och delar Netflixinlogg, så nu är vår särboaktiga relation ungefär där vi vill ha den.

Ett särskilt tack till HP och till den bukefalist/kompis som behövde hjälp att snoka på en profil vilket gjorde att jag registrerade mig.

Masen messade oväntat. Han var i Danmark. På en nudiststrand :o
Så han fick testat det iaf :D, men utan mig.
Och japp, jag fick se en bild där han låg och solade, som tur var på mage.
Jag svarade aldrig på messet :angel:
Nyfiken fråga :) Har uppfattat som att du inte är intresserad av Masen mer? Hur kommer det sig att ni fortsätter smsa? Självklart får man det om man vill, men har fått känslan av att du helst skulle vilka att han slutade höra av sig?

Nyfiken fråga :) Har uppfattat som att du inte är intresserad av Masen mer? Hur kommer det sig att ni fortsätter smsa? Självklart får man det om man vill, men har fått känslan av att du helst skulle vilka att han slutade höra av sig?

Nä jag har inget intresse. Trodde inte han hade det heller då vi slutade höra av oss och det var tyst ett tag. Men ca var 3-4 dag så kommer nått kort sms. Totalt har det kanske varit 6-7 st på 2 veckor. Jag har svarat kort på hälften. Jag tolkar hans sms mer som en kompis/artighetsgrej. Inget flirtigt.
Det här med nudiststranden var något han sa när vi sågs att han skulle vilja testa nångång och ville att jag skulle hänga på. Jag sa neeej!
Så det var nog mer med glimten i ögat han skickade messet nu för att berätta att han provat.
Messet innan det då var han på festival och var väl full 🙄

Dejt på Onsdag med klättraren.
Planen när vi började prata om att ses var bad och picknick. Men vädret ser rätt svajigt ut så nu när vi väl tog tag i dejtbokandet så blev det käka på stan och är vädret bra sen så åker vi ut till en vik och badar.
Vi har chattat en del men bara "i nuet" och pratat i telefon en gång så jag vet i stort sett ingenting alls om honom.
Lite nervöst.

Dejt på Onsdag med klättraren.
Planen när vi började prata om att ses var bad och picknick. Men vädret ser rätt svajigt ut så nu när vi väl tog tag i dejtbokandet så blev det käka på stan och är vädret bra sen så åker vi ut till en vik och badar.
Vi har chattat en del men bara "i nuet" och pratat i telefon en gång så jag vet i stort sett ingenting alls om honom.
Lite nervöst.
Jag vill också träffa någon klättrare! Det borde vara kul :p

N har varit här hela dagen, vi har sett musikvideos och legat hur mycket som helst.

Jodelkillen från igår skrev:
"Jag ber om ursäkt för elaka ord, det var onödigt."

N verkar mysig!

Den andra snubbens meddelande provocerade fram en reaktion hos mig.
Det var precis så mitt rövhatts-ex uttryckte sig flera år senare efter att han kastat ut mina grejer från balkongen och försökte slå mig ute på krogen (där ingrep folk, tack och lov) - "Förlåt, det var onödigt av mig".

Tycker därmed att du kan be honom att dra åt helvete och ta lite ansvar för sina handlingar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka