R
Raderad medlem 19815
Mysigt. Även inneaktiviteter är ju roligare när man är pigg och utvilad.Jo, blir det varmt tänkte jag föreslå bad! Han hade däckat i sin kompis soffa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mysigt. Även inneaktiviteter är ju roligare när man är pigg och utvilad.Jo, blir det varmt tänkte jag föreslå bad! Han hade däckat i sin kompis soffa![]()
Ok. Väldigt vanligt är kanske att ta i. Väldigt vanligt i förhållande till vad jag hade trott!Jag har sett några stycken i den stilen men inte jättemånga direkt.
Nyfiken frågaMasen messade oväntat. Han var i Danmark. På en nudiststrand
Så han fick testat det iaf, men utan mig.
Och japp, jag fick se en bild där han låg och solade, som tur var på mage.
Jag svarade aldrig på messet![]()
Nyfiken frågaHar uppfattat som att du inte är intresserad av Masen mer? Hur kommer det sig att ni fortsätter smsa? Självklart får man det om man vill, men har fått känslan av att du helst skulle vilka att han slutade höra av sig?
N har varit här hela dagen, vi har sett musikvideos och legat hur mycket som helst.
Jodelkillen från igår skrev:
"Jag ber om ursäkt för elaka ord, det var onödigt."
Bittra killar som inte får sex är aldrig roliga, men skönt att han insåg sitt övertramp.
Nu messade heterotjejen igen och föreslog massage istället för vin...![]()
Han fick dock lite sex innan jag sa att han måste gåförstår ju ändå hans reaktion, men man kan ju inte säga vad som helst om man är arg..
Jag vill också träffa någon klättrare! Det borde vara kulDejt på Onsdag med klättraren.
Planen när vi började prata om att ses var bad och picknick. Men vädret ser rätt svajigt ut så nu när vi väl tog tag i dejtbokandet så blev det käka på stan och är vädret bra sen så åker vi ut till en vik och badar.
Vi har chattat en del men bara "i nuet" och pratat i telefon en gång så jag vet i stort sett ingenting alls om honom.
Lite nervöst.
Jag vill också träffa någon klättrare! Det borde vara kul![]()
N har varit här hela dagen, vi har sett musikvideos och legat hur mycket som helst.
Jodelkillen från igår skrev:
"Jag ber om ursäkt för elaka ord, det var onödigt."
Men oj!Vad svarade du?