Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast är det inte lite väl förstoppat att tro att den meningen genast skulle dra till sig torskar...? I mina ögon är den hur oskyldig som helst, den hör ihop med resten av texten och beskrivningen är klockren.
Vad är skillnaden mot om man istället har en presentation med formuleringen: "Skriv gärna en rad eller två"?
Det är rätt taskigt att kalla det förstoppat, tycker jag. Och jag håller med @ptr. Den där meningen är så kryptisk att den riskerar dra till sig rätt mysko personer, de kan läsa in lite vad de vill i den. Att den sitter bara för att den rimmar tror jag inte är självklart för alla.

Det är rätt taskigt att kalla det förstoppat, tycker jag. Och jag håller med @ptr. Den där meningen är så kryptisk att den riskerar dra till sig rätt mysko personer, de kan läsa in lite vad de vill i den. Att den sitter bara för att den rimmar tror jag inte är självklart för alla.

Har du tips på något bättre att avsluta med?

Mysko personer får man ändå efter sig på dejtingsajter, det ingår tyvärr i konceptet. För mig är meningen helt oskyldig och rent spontant känner jag inte att @Twihard ska behöva anpassa sig efter risken att någon eventuell torsk (med bristande känsla för rim) ser just den meningen och kopplar ihop den med prostitution.

(Jag får dessutom förfrågningar från torskar ibland som vill "köpa en timme eller två" av mig och jag har ingenting i min presentation som uppmuntrar till kontakt.)

Får fundera på detta då, men har ju mitt yttre mot mig :( Och jag har hört att det ska vara väldigt ytligt? Eftersom jag inte sminkar mig kanske det också förstör mina chanser?

Vore dock roligt att testa men att länka mobilnummer känns också lite obehagligt att vem som helst får tag i det.

Som flera andra har skrivit så visas inte telefonnumret för någon utan behövs bara för registreringen.

Ytligt är det ju till viss del.

Det har diskuterats tidigare i tråden hur man framställer sig själv på bilderna och själv tänker jag att jag vill visa bilder på mig själv så som jag ser ut fast som ändå är fördelaktiga. Man kan ju ha på sig något som man känner sig fin i, ha håret på ett sätt man själv gillar, tänka på vinkeln när man fotar osv.

Samma med texter, finns ingen anledning som jag ser det i alla fall att berätta att man inte dricker alkohol, är allergisk, kräsen eller likande.

En som jag träffar och som är en toppenperson hade den bästa presentationen jag sett och verkade vara en intressant person, därför drog jag höger på honom. Det var inte hans utseende i första hand som tilltalade mig.

För mig är alltså presentationen viktig, både text och bilder. Vet inte hur det är för andra.

Då var jag hemma från Brandmandejten.

Vi var som sagt och badade. Jag hade köpt med räkor med tillbehör och han bidrog med några alkoholfria öl och en flaska prosecco. Eftersom vi körde bil båda två så fick vi nöja oss med 1,5 glas var. Vi anlände 17:00 och bröt upp 21:45 :o
Då var stranden nästan helt tom :D

Jag simmade givetvis på en brännmanet och brände båda benen från låren hela vägen ner till fötterna :meh:
Han är trevlig, lättpratad, humor. Men ingen gnista ännu. Men jag vill gärna träffa honom igen.
Vi skildes åt med en kram och inget uttalat om ny dejt.

Fan vad det svider på mina beeeeen :arghh:

Då var jag hemma från Brandmandejten.

Vi var som sagt och badade. Jag hade köpt med räkor med tillbehör och han bidrog med några alkoholfria öl och en flaska prosecco. Eftersom vi körde bil båda två så fick vi nöja oss med 1,5 glas var. Vi anlände 17:00 och bröt upp 21:45 :o
Då var stranden nästan helt tom :D

Jag simmade givetvis på en brännmanet och brände båda benen från låren hela vägen ner till fötterna :meh:
Han är trevlig, lättpratad, humor. Men ingen gnista ännu. Men jag vill gärna träffa honom igen.
Vi skildes åt med en kram och inget uttalat om ny dejt.

Fan vad det svider på mina beeeeen :arghh:
Nej stackars! Hoppas det blir en till dejt.

Som flera andra har skrivit så visas inte telefonnumret för någon utan behövs bara för registreringen.

Ytligt är det ju till viss del.

Det har diskuterats tidigare i tråden hur man framställer sig själv på bilderna och själv tänker jag att jag vill visa bilder på mig själv så som jag ser ut fast som ändå är fördelaktiga. Man kan ju ha på sig något som man känner sig fin i, ha håret på ett sätt man själv gillar, tänka på vinkeln när man fotar osv.

Samma med texter, finns ingen anledning som jag ser det i alla fall att berätta att man inte dricker alkohol, är allergisk, kräsen eller likande.

En som jag träffar och som är en toppenperson hade den bästa presentationen jag sett och verkade vara en intressant person, därför drog jag höger på honom. Det var inte hans utseende i första hand som tilltalade mig.

För mig är alltså presentationen viktig, både text och bilder. Vet inte hur det är för andra.
För mig är presentationen/hur de framställer sig det viktigaste. Även irl är de jag faktiskt blir intresserad av sådana som ”har något” jag klickar med. Går sällan att förklara vad det något är dock. :)

Jag var hemma hos löparkillen på middag igår. Han tog själv upp att han funderat på om han tagit i lite för mycket när han sa det där om att prata i telefon och att han tyckte om att höra min röst. Jag sa faktiskt att det var ok eftersom han själv tog upp det som en grej. Jag uppskattade att han tog upp det.

Lunchpromenadkillen har också hört av sig, jag blev glad för jag har saknat honom. Han är så himla fin. Han skrev att han inte glömt bort mig och att han gärna ville ses när han är tillbaka från sin semester om två veckor. Han är liksom ingen bullshittare utan mitt intryck av honom är att han verkligen menar vad han säger och säger vad han menar, varken mer eller mindre.

Ska hem till C på onsdag om han lyckas fixa barnvakt. Han verkar väldigt sugen. :)

I övrigt så har mitt ex som jag fortfarande bor med berättat att han har träffat en tjej så nu behöver jag inte smyga längre. Känns jättebra.

För mig är presentationen/hur de framställer sig det viktigaste. Även irl är de jag faktiskt blir intresserad av sådana som ”har något” jag klickar med. Går sällan att förklara vad det något är dock. :)

Samma här. Och folk som inte har någon presentation alls eller typ "CFO" som enda text går helt bort.

Jag har dränkt in mina brända ben med vinäger efter ett råd från google. Reflekterar över kvällens dejt medans jag sitter här med ett glas rött och luktar salladsdressing om benen :)
Ättika går bra med, inte lika kladdigt, dock ska den väl spädas lite. Vart ju ett minne det med!

Jag har dränkt in mina brända ben med vinäger efter ett råd från google. Reflekterar över kvällens dejt medans jag sitter här med ett glas rött och luktar salladsdressing om benen :)
Lita inte på google. ;) Det experter sagt i år är man ska INTE skölja i sötvatten eller vinäger som man tidigare trott, det kan göra det värre. Trådens hullingar kan skjuta in giftet hårdare på det viset.

I stället ska man skölja med havsvatten och skrapa bort trådresterna med t ex ett bankkort. Eller en rakhyvel och raklödder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka