Håller med.Jag är en idiot![]()
Rädda en kattunge istället, eller nåt. Köp en valp. Eller tio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med.Jag är en idiot![]()
Nej, det kommer jag inte. Jag är en idiot![]()
Det är väl antingen personer som betalar alternativt startat om/gjort nytt konto.Varför får man tillbaka snubbar på Tinder som man redan svept bort
Vad är poängen med att svepa väck dem när de kommer tillbaka hela tiden?
Varför får jag den här på hjärnan när jag läser ditt inlägg?Varför får man tillbaka snubbar på Tinder som man redan svept bort
Tänker detsammaJa, jag studsar mer över det än över droger. Och då skulle jag ändå akta mig noga för en relation med en aktiv missbrukare (ren missbrukare är okej, att ha avtjänat straff för väpnade rån känns inte aktuellt).
Ingen, det var en fullt rimlig jämförelse eftersom psykopati också är en sjukdom.Vem har påstått det då?? Jag tyckte det var dömande att dra likhetstecken mellan missbruk och stolpskott.
Varför får jag den här på hjärnan när jag läser ditt inlägg?
Ja när jag var på Tinder fick jag alltid upp en Floyd från Stockholm.Varför får man tillbaka snubbar på Tinder som man redan svept bort
Ja när jag var på Tinder fick jag alltid upp en Floyd från Stockholm.
Jag känner spontant att jag vill gå på dejt med digNu har brandmannen och jag bestämt att ses på en badstrand kl 17:00. Han behöver sova lite efter jobbnatt.
Jag ska ta med mat, han dryck.
Klurar på vad jag ska stoppa i kylväskan?
-Räkor, bröd, ostar?
-Grillad kyckling, potatissallad och melon/fetaostsallad?
Jag är ledig i morgon och tänker icke stå i köket utan ska ligga på standen på förmiddagen. Jag är grym i köketoch tänker inte visa mitt triumfkort först
![]()
Jag känner spontant att jag vill gå på dejt med dig
Melon/fetaostsallad lät jävligt passande om värmen håller i sig.
Woho! Fetaostsallad here I fucking come!Ja men för fan. Jag är på![]()
Är tinder värt för en oattraktiv tjej som mig som har yttret mot sig men vill finna kärleken? Jag är enligt många tråkig för jag inte dricker alkohol och är allergisk mot mycket mat, men hoppas någon står ut med mig
Det som avskräcker mest är att man måste länka tinder med FB.....
Det måste du inte, du kan välja att använda ditt telefonnummer istället.Är tinder värt för en oattraktiv tjej som mig som har yttret mot sig men vill finna kärleken? Jag är enligt många tråkig för jag inte dricker alkohol och är allergisk mot mycket mat, men hoppas någon står ut med mig
Jag dricker inte heller alkohol och är visserligen inte allergisk, men äter bara vegetariskt (helst veganskt) och oftast glutenfritt. Hindrar mig inte från att gå på AW eller umgås rent allmänt på fritiden med (manliga) vänner. De bryr sig inte ett smack om mina mat- och dryckesvanor, har aldrig kommenterat det ens och vi har hur kul som helst ändå. Visst, nu är de inte partners, men kan jag umgås så med dem så är jag rätt övertygad om att du kan hitta partner också som inte tycker att du är tråkig. Jag har måååånga gånger fått höra att jag är tråkig. Det var visst bara så att jag hade hamnat i fel sällskap. I bättre sällskap uppfattas jag tydligen som roligÄr tinder värt för en oattraktiv tjej som mig som har yttret mot sig men vill finna kärleken? Jag är enligt många tråkig för jag inte dricker alkohol och är allergisk mot mycket mat, men hoppas någon står ut med mig
Jag dricker inte heller alkohol och är visserligen inte allergisk, men äter bara vegetariskt (helst veganskt) och oftast glutenfritt. Hindrar mig inte från att gå på AW eller umgås rent allmänt på fritiden med (manliga) vänner. De bryr sig inte ett smack om mina mat- och dryckesvanor, har aldrig kommenterat det ens och vi har hur kul som helst ändå. Visst, nu är de inte partners, men kan jag umgås så med dem så är jag rätt övertygad om att du kan hitta partner också som inte tycker att du är tråkig. Jag har måååånga gånger fått höra att jag är tråkig. Det var visst bara så att jag hade hamnat i fel sällskap. I bättre sällskap uppfattas jag tydligen som rolig![]()
Det måste du inte, du kan välja att använda ditt telefonnummer istället.
Klart du ska prova tinder!
Var ärlig i din profil med vad du söker så slipper det bli några missförstånd. Jag ser många som skriver att de söker livspartner.
De som tycker att du är tråkig för att du inte dricker alkohol är inget att ha. Jag dricker inte heller alkohol men det är inget som någon av de jag träffar har reagerat på. Den ene vet inte ens om det tror jag.