Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag studsar mer över det än över droger. Och då skulle jag ändå akta mig noga för en relation med en aktiv missbrukare (ren missbrukare är okej, att ha avtjänat straff för väpnade rån känns inte aktuellt).
Tänker detsamma

Nu har brandmannen och jag bestämt att ses på en badstrand kl 17:00. Han behöver sova lite efter jobbnatt.
Jag ska ta med mat, han dryck.
Klurar på vad jag ska stoppa i kylväskan?
-Räkor, bröd, ostar?
-Grillad kyckling, potatissallad och melon/fetaostsallad?

Jag är ledig i morgon och tänker icke stå i köket utan ska ligga på standen på förmiddagen. Jag är grym i köket ;) och tänker inte visa mitt triumfkort först :sneaky:

Nu har brandmannen och jag bestämt att ses på en badstrand kl 17:00. Han behöver sova lite efter jobbnatt.
Jag ska ta med mat, han dryck.
Klurar på vad jag ska stoppa i kylväskan?
-Räkor, bröd, ostar?
-Grillad kyckling, potatissallad och melon/fetaostsallad?

Jag är ledig i morgon och tänker icke stå i köket utan ska ligga på standen på förmiddagen. Jag är grym i köket ;) och tänker inte visa mitt triumfkort först :sneaky:
Jag känner spontant att jag vill gå på dejt med dig :angel:
Melon/fetaostsallad lät jävligt passande om värmen håller i sig.

Är tinder värt för en oattraktiv tjej som mig som har yttret mot sig men vill finna kärleken? Jag är enligt många tråkig för jag inte dricker alkohol och är allergisk mot mycket mat, men hoppas någon står ut med mig ;)

Det som avskräcker mest är att man måste länka tinder med FB.....

Är tinder värt för en oattraktiv tjej som mig som har yttret mot sig men vill finna kärleken? Jag är enligt många tråkig för jag inte dricker alkohol och är allergisk mot mycket mat, men hoppas någon står ut med mig ;)

Du behöver inte länka Tinder med Fb.

Det måste du inte, du kan välja att använda ditt telefonnummer istället.

Klart du ska prova tinder!

Var ärlig i din profil med vad du söker så slipper det bli några missförstånd. Jag ser många som skriver att de söker livspartner.

De som tycker att du är tråkig för att du inte dricker alkohol är inget att ha. Jag dricker inte heller alkohol men det är inget som någon av de jag träffar har reagerat på. Den ene vet inte ens om det tror jag.

Jag dricker inte heller alkohol och är visserligen inte allergisk, men äter bara vegetariskt (helst veganskt) och oftast glutenfritt. Hindrar mig inte från att gå på AW eller umgås rent allmänt på fritiden med (manliga) vänner. De bryr sig inte ett smack om mina mat- och dryckesvanor, har aldrig kommenterat det ens och vi har hur kul som helst ändå. Visst, nu är de inte partners, men kan jag umgås så med dem så är jag rätt övertygad om att du kan hitta partner också som inte tycker att du är tråkig. Jag har måååånga gånger fått höra att jag är tråkig. Det var visst bara så att jag hade hamnat i fel sällskap. I bättre sällskap uppfattas jag tydligen som rolig :D

Brio skrev idag och frågade om jag var hemma och ville klappa hund?? 🤣 är det nån ny raggreplik?!

Sen hörde en snubbe jag träffade för kanske 2 veckor sen av sig, han skulle till Stockholm, men sa att han skulle höra av sig när han kom hem igen :)

Jag känner dock inte för att träffa nån annan än N just nu. Men känns onödigt att binda upp sig till bara en också :cautious:

Jag dricker inte heller alkohol och är visserligen inte allergisk, men äter bara vegetariskt (helst veganskt) och oftast glutenfritt. Hindrar mig inte från att gå på AW eller umgås rent allmänt på fritiden med (manliga) vänner. De bryr sig inte ett smack om mina mat- och dryckesvanor, har aldrig kommenterat det ens och vi har hur kul som helst ändå. Visst, nu är de inte partners, men kan jag umgås så med dem så är jag rätt övertygad om att du kan hitta partner också som inte tycker att du är tråkig. Jag har måååånga gånger fått höra att jag är tråkig. Det var visst bara så att jag hade hamnat i fel sällskap. I bättre sällskap uppfattas jag tydligen som rolig :D

Det måste du inte, du kan välja att använda ditt telefonnummer istället.

Klart du ska prova tinder!

Var ärlig i din profil med vad du söker så slipper det bli några missförstånd. Jag ser många som skriver att de söker livspartner.

De som tycker att du är tråkig för att du inte dricker alkohol är inget att ha. Jag dricker inte heller alkohol men det är inget som någon av de jag träffar har reagerat på. Den ene vet inte ens om det tror jag.

Får fundera på detta då, men har ju mitt yttre mot mig :( Och jag har hört att det ska vara väldigt ytligt? Eftersom jag inte sminkar mig kanske det också förstör mina chanser?

Vore dock roligt att testa men att länka mobilnummer känns också lite obehagligt att vem som helst får tag i det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka