Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får fundera på detta då, men har ju mitt yttre mot mig :( Och jag har hört att det ska vara väldigt ytligt? Eftersom jag inte sminkar mig kanske det också förstör mina chanser?

Vore dock roligt att testa men att länka mobilnummer känns också lite obehagligt att vem som helst får tag i det.
Ingen annan ser ditt nummer eller facebookkonto. Ytligt eller inte så förlorar man väl inget direkt på att prova, det är gratis.

Får fundera på detta då, men har ju mitt yttre mot mig :( Och jag har hört att det ska vara väldigt ytligt? Eftersom jag inte sminkar mig kanske det också förstör mina chanser?

Vore dock roligt att testa men att länka mobilnummer känns också lite obehagligt att vem som helst får tag i det.
Definiera "förstör dina chanser", man kan väl även tycka att de som bara ser till ytan inte är någon att ha?

Jag har det yttre mot mig, sminkar mig aldrig, dricker ingen alkohol...kör på Tinder ändå, har fått en del matcher och träffat några. Nu har det inte klickat utom på en och där var det annat som gjorde att det inte funkade(avstånd och hans barn), så kör på säger jag!

Ingen annan som ser ditt nr ändå..

Jag sminkar mig sällan, dricker ännu mer sällan alkohol och är överkänslig mot en hel hop livsmedel, men att jag i princip inte dricker eller inte kan äta exakt allt ser jag ingen mening med att poängtera i profiltexten och mobilnumret är det ingen som ser. Det används för att registrera sig på tinder och få verifieringskoden.

Värt att ge det en chans!

Jag sminkar mig sällan, dricker sällan, är inte allergisk men galet kräsen och pipig med mat. Är inte normsnygg och ganska udda.
Kör på tjejen!

Jag sminkar mig inte heller (äger inte ens något smink), går för det mesta runt i friluftskläder och ser mer ut som ett skogstroll än någon "tjusigt feminin" person. Det har inte hindrat mig från att få massor av matchningar på tinder och dejt med de två som verkade intressanta, hade troligen fått fler dejter om jag bara varit intresserad av det. Då bor jag ändå i Sthlm där det finns otroligt många och snygga personer.

Precis som @durachiny och @Sharpless är inne på så skadar det ju inte att testa? Får du kontakt med personer som är intressanta så är det ju kul, får du det inte så har du åtminstone inte slösat bort några pengar på det :p

Men, känner du ändå att tinder är fel för dig så finns det ju mängder av andra sätt för att få kontakt med nya människor. Andra hemsidor och appar, träffa via vänner och bekanta, testa nya hobbys eller liknande där det går att få kontakt... Ju större bekantskapskrets du har desto troligare lär det vara att du hittar någon som du passar bra ihop med.

Jag sminkar mig inte heller! På sin höjd har jag mascara på mig 4 ggr om året, ungefär lika ofta som jag går utanför byn! 🤣😂

Ska jag på någon fest eller gå ut så kan det åka på lite rouge och ev lite lätt puder, något mer smink än så äger jag icke!

Jag tycker absolut du ska prova. Det kan vara rätt kul.
Jag är definitivt inte "det som anses vara snygg och är tjock ". Och tinder och dejtingsidor handlar tyvärr mkt om yta enligt mig. Det är en väldigt stor skillnad märker jag när jag kollar antalet matchningar och likes etc på mina mer "normsnygga och smalare" vänner mot mig. De fick definitivt fler och andra typer av personer än mig.
Men- jag tänker att det viktiga inte är antalet. Förhoppningsvis räcker det med att en person- den rätta är där.

Senast ändrad:
Tack alla måste prova! Ska man som jag som har humor, ta en rolig bild också? 😊

Tänkte i min info skriva typ något roligt?

Mjukisbyxor
Hästar
Hogwarts,
Marvel och spel
Kontakta mig gärna det är aldrig fel? ;)

Skulle det sälja? 😂
Vad menar du med "kontakta mig gärna det är aldrig fel"?

Mjukisbyxor
Hästar
Hogwarts,
Marvel och spel

Skulle det sälja? 😂
Jag hade tinder gold ett tag o då ser man vilka som gillat en. Jag har fått många likes från personer som skulle gilla din beskrivning. Tänker just Hogwarts, marvel o spel.

Även innan gold hittade jag många som känns som en bra match på det. Min första tinderdejt var pga han var lite spelnörd o hade en bild där han spelade ett brädspel som jag hade på min padda vilket blev öppningen.

Just den raden skulle jag nog tycka man ska vara lite försiktig med och rentav ta bort. Liknande används i olika tappningar av de som så att säga visa sig ha prislista som bilaga. Ingen aning om varför det är så, men råkat på det några gånger.

Mjukisbyxor
Hästar
Hogwarts,
Marvel och spel

Skulle det sälja? 😂

I övrigt så.
En av de finaste beskrivnngarna jag föll för en gång handlade om saker hon gillade, nylagda breda golvbrädor, målade tapeter och vad det var, nån folkdansvariant som gick att slå upp osv. Beskrev personen bra skulle det visa sig.
Så det är inte givet vad där ska stå, men ge, eller rentav förnimma en känsla av en beskrivnng

Just den raden skulle jag nog tycka man ska vara lite försiktig med och rentav ta bort. Liknande används i olika tappningar av de som så att säga visa sig ha prislista som bilaga. Ingen aning om varför det är så, men råkat på det några gånger.

Fast är det inte lite väl förstoppat att tro att den meningen genast skulle dra till sig torskar...? I mina ögon är den hur oskyldig som helst, den hör ihop med resten av texten och beskrivningen är klockren.
Vad är skillnaden mot om man istället har en presentation med formuleringen: "Skriv gärna en rad eller två"?

Är tinder värt för en oattraktiv tjej som mig som har yttret mot sig men vill finna kärleken? Jag är enligt många tråkig för jag inte dricker alkohol och är allergisk mot mycket mat, men hoppas någon står ut med mig ;)

Det som avskräcker mest är att man måste länka tinder med FB.....

Skulle vilja se de kraven på någons presentation. "Sökes: Trevlig och glad tjej för långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar. OBS! Du måste tåla vilken mat som helst samt kunna dricka alkohol för annars är du tråkig. Med vänlig hälsning Drömprinsen" :D

Fast är det inte lite väl förstoppat att tro att den meningen genast skulle dra till sig torskar...? I mina ögon är den hur oskyldig som helst, den hör ihop med resten av texten och beskrivningen är klockren.
Vad är skillnaden mot om man istället har en presentation med formuleringen: "Skriv gärna en rad eller två"?
Japp, och så borde det vara - det tycker jag med. Men likaförbannat är det vad jag råkat ut för tillräckligt många gånger för att få den tanken. Bara det jag förmedlar.

Japp, och så borde det vara - det tycker jag med. Men likaförbannat är det vad jag råkat ut för tillräckligt många gånger för att få den tanken. Bara det jag förmedlar.

Hur skulle jag få in ett bra avsluts-rim på ett av alla de orden istället som du tror passar? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka