Det är väl jäkligt realistiskt, sjukdom eller ej?Fy 17 vad dömande du ärMissbruk är en sjukdom
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl jäkligt realistiskt, sjukdom eller ej?Fy 17 vad dömande du ärMissbruk är en sjukdom
![]()
Eller så förklarar du vad jag fattade fel?Nej, läs om och läs rätt![]()
Oj. Jag hade nog droppat hela grejen så fort jag fått veta att han var dömd för väpnade rån tror jag.Alltså, vi snackar om en kille som suttit > 10 år i högsäkerhetsfängelse för upprepade väpnade rån och knarkhandel och som nu knarkar under sin villkorliga frigivning. Det är inte rekreationsrökning vi pratar om (även om det också är dealbreaker för mig). Så jo, jag tycker nog att stolpskott är en rätt bra beskrivning...
Jo, det är svårt. Men de finns
Annars får du kavla upp ärmarna och gå in i rollen som Florence Nightingale (vilket inte känns så lyckat).
Men vafan, det kommer nya spännande typer!
Ja... Flera stycken. Dock för en jävla massa år sedan... Men ja, jag släppte definitivt tankarna på nått seriöst när jag fick reda på det.Oj. Jag hade nog droppat hela grejen så fort jag fått veta att han var dömd för väpnade rån tror jag.
Fy 17 vad dömande du ärMissbruk är en sjukdom
![]()
Han låter livsfarlig.Alltså, vi snackar om en kille som suttit > 10 år i högsäkerhetsfängelse för upprepade väpnade rån och knarkhandel och som nu knarkar under sin villkorliga frigivning. Det är inte rekreationsrökning vi pratar om (även om det också är dealbreaker för mig). Så jo, jag tycker nog att stolpskott är en rätt bra beskrivning...
Åh han har varit öppen med det hela tiden. Exakt vad han gjort kom lite senare. Han var även helt öppen med att han var hög igår. Så det är ju skittragiskt, samtidigt som jag verkligen är glad över att det är på andra sidan jorden...Han låter livsfarlig.Tänk istället att du hade tur att det uppdagades i tid
![]()
Det där med på andra sidan jorden är nog både bra och dåligt. Å ena sidan bra att han är långt bort för då är det lättare att bryta. Å andra sidan dåligt för just ”säkerhetsaspekten” med avståndet gör att du kan förälska dig ännu mer, han är så långt borta att det ändå inte kan bli något. Hoppas att du ser upp lite med det.Åh han har varit öppen med det hela tiden. Exakt vad han gjort kom lite senare. Han var även helt öppen med att han var hög igår. Så det är ju skittragiskt, samtidigt som jag verkligen är glad över att det är på andra sidan jorden...
Romansen är tydligt avslutad sen ett tag tillbaka, ingen fara.Det där med på andra sidan jorden är nog både bra och dåligt. Å ena sidan bra att han är långt bort för då är det lättare att bryta. Å andra sidan dåligt för just ”säkerhetsaspekten” med avståndet gör att du kan förälska dig ännu mer, han är så långt borta att det ändå inte kan bli något. Hoppas att du ser upp lite med det.
Släpp helt. Bryt kontakt, blocka. Helt enkelt.Romansen är tydligt avslutad sen ett tag tillbaka, ingen fara.
Avståndet är bra, annars hade jag engagerat mig praktiskt vilket är jättedumt. Som det är nu så funderar jag på om jag ska meddela hans anhörig om vad som hänt (har kontakt med en av hans närmsta anhöriga också). Men det är väldigt Ot...
Nej, det kommer jag inte. Jag är en idiotSläpp helt. Bryt kontakt, blocka. Helt enkelt.![]()
Men varför? Om du märker att du uppenbarligen halkat dit ordentligt med honom och han uppenbarligen inte är en bra kontakt att ha, varför inte skydda dig själv genom att släppa honom och gå vidare? Du söker ju aktivt upp en dålig relation?Nej, det kommer jag inte. Jag är en idiot![]()
Den ursäkten är för dålig för att komma från dig.Nej, det kommer jag inte. Jag är en idiot![]()
Psykopati är också en sjukdom. Inte många skulle förespråka en dejt med typ Jeffrey Dahmer för det.Fy 17 vad dömande du ärMissbruk är en sjukdom
![]()
Vem har påstått det då?? Jag tyckte det var dömande att dra likhetstecken mellan missbruk och stolpskott.Psykopati är också en sjukdom. Inte många skulle förespråka en dejt med typ Jeffrey Dahmer för det.
Jag har inte skrivit att hon ska dejta honomNej, man kan vara hur jäkla gullig som helst. Men man har ett missbruk och en sjukdom som gör att man fattar andra beslut än man gör om man Inte är beroende.
Mitt liv går inte ut på nästa fix eller sup. Det säger inte ett dugg om hur fin människa det är, jag skulle ändå aldrig vilja ha en relation med någon som missbrukar. Jag har sett för mycket av den mindre vackra sidan för att utsätta mig för det.
Ja, jag studsar mer över det än över droger. Och då skulle jag ändå akta mig noga för en relation med en aktiv missbrukare (ren missbrukare är okej, att ha avtjänat straff för väpnade rån känns inte aktuellt).Oj. Jag hade nog droppat hela grejen så fort jag fått veta att han var dömd för väpnade rån tror jag.