Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, vi snackar om en kille som suttit > 10 år i högsäkerhetsfängelse för upprepade väpnade rån och knarkhandel och som nu knarkar under sin villkorliga frigivning. Det är inte rekreationsrökning vi pratar om (även om det också är dealbreaker för mig). Så jo, jag tycker nog att stolpskott är en rätt bra beskrivning...
Oj. Jag hade nog droppat hela grejen så fort jag fått veta att han var dömd för väpnade rån tror jag.

Vi hade en jättebra dag igår trots värmen 😅
Han blåste upp massa rosa ballonger och ordnade med fiskdamm när jag var i stallet och red dressyr 😁

Fick massa fina presenter, de från bästis var bäst 😍
Han köper på sig massa saker när han är utomlands, blandar friskt med humor och riktigt fina saker.
V satsade mer på romantik än humor.

Vi bakade bullar också, tog ungefär hela dagen 😁

Jo, det är svårt. Men de finns:)
Annars får du kavla upp ärmarna och gå in i rollen som Florence Nightingale (vilket inte känns så lyckat).

Men vafan, det kommer nya spännande typer!
latest

Fy 17 vad dömande du är :( Missbruk är en sjukdom :(

Nej, man kan vara hur jäkla gullig som helst. Men man har ett missbruk och en sjukdom som gör att man fattar andra beslut än man gör om man Inte är beroende.
Mitt liv går inte ut på nästa fix eller sup. Det säger inte ett dugg om hur fin människa det är, jag skulle ändå aldrig vilja ha en relation med någon som missbrukar. Jag har sett för mycket av den mindre vackra sidan för att utsätta mig för det.

Alltså, vi snackar om en kille som suttit > 10 år i högsäkerhetsfängelse för upprepade väpnade rån och knarkhandel och som nu knarkar under sin villkorliga frigivning. Det är inte rekreationsrökning vi pratar om (även om det också är dealbreaker för mig). Så jo, jag tycker nog att stolpskott är en rätt bra beskrivning...
Han låter livsfarlig. :nailbiting: Tänk istället att du hade tur att det uppdagades i tid :heart

Åh han har varit öppen med det hela tiden. Exakt vad han gjort kom lite senare. Han var även helt öppen med att han var hög igår. Så det är ju skittragiskt, samtidigt som jag verkligen är glad över att det är på andra sidan jorden...
Det där med på andra sidan jorden är nog både bra och dåligt. Å ena sidan bra att han är långt bort för då är det lättare att bryta. Å andra sidan dåligt för just ”säkerhetsaspekten” med avståndet gör att du kan förälska dig ännu mer, han är så långt borta att det ändå inte kan bli något. Hoppas att du ser upp lite med det.

Det där med på andra sidan jorden är nog både bra och dåligt. Å ena sidan bra att han är långt bort för då är det lättare att bryta. Å andra sidan dåligt för just ”säkerhetsaspekten” med avståndet gör att du kan förälska dig ännu mer, han är så långt borta att det ändå inte kan bli något. Hoppas att du ser upp lite med det.
Romansen är tydligt avslutad sen ett tag tillbaka, ingen fara.

Avståndet är bra, annars hade jag engagerat mig praktiskt vilket är jättedumt. Som det är nu så funderar jag på om jag ska meddela hans anhörig om vad som hänt (har kontakt med en av hans närmsta anhöriga också). Men det är väldigt Ot...

Nej, man kan vara hur jäkla gullig som helst. Men man har ett missbruk och en sjukdom som gör att man fattar andra beslut än man gör om man Inte är beroende.
Mitt liv går inte ut på nästa fix eller sup. Det säger inte ett dugg om hur fin människa det är, jag skulle ändå aldrig vilja ha en relation med någon som missbrukar. Jag har sett för mycket av den mindre vackra sidan för att utsätta mig för det.
Jag har inte skrivit att hon ska dejta honom 😩

Varför får man tillbaka snubbar på Tinder som man redan svept bort :confused:
Vad är poängen med att svepa väck dem när de kommer tillbaka hela tiden?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka