Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Voff Distansförhållande är faktiskt inte så illa tycker jag, åtminstonde om man vet att det endast är för en begränsad period. Hur ofta kan ni ha möjlighet att träffas?

@Tranan jag älskar Gekås/Ullared, tycker det låter som en kul dejt! Inte säkert att det är så jättejättemycket folk där just nu i värmen... så om ni bara är berädda på att det blir köer så går det nog bra, du får uppdatera lite på buke via mobilen om du får tråkigt. ;)

@Voff Distansförhållande är faktiskt inte så illa tycker jag, åtminstonde om man vet att det endast är för en begränsad period. Hur ofta kan ni ha möjlighet att träffas?

@Tranan jag älskar Gekås/Ullared, tycker det låter som en kul dejt! Inte säkert att det är så jättejättemycket folk där just nu i värmen... så om ni bara är berädda på att det blir köer så går det nog bra, du får uppdatera lite på buke via mobilen om du får tråkigt. ;)

Inte ofta. Jag jobbar varannan helg och har min son den andra. Han har tävlingar många helger.
Vi har 43 mil emellan.
Jag kan flytta tidigast om 2 år.

Instruktioner montagna, lästa och förstådda!

Är iväg på semester med barnet. Men ska träffa mina distanshäng Brevkompis och Julflirten närmaste dagarna, medan barnet har fullt upp med att ha kul med sina kusiner och mina föräldrar är glada att få chansen att vara lite barnvakt. (J bor nära min mamma och Bk bor nära min pappa, där har jag ju ordnat det rätt bra för mig faktiskt 😊)
Känns spännande med Bk, är bara andra gången vi ses, så lite nervöst är det. Förra gången präglades av många timmars pirrig undran om kvällen skulle sluta i hans säng eller inte och hur. Nu kan vi nog fokusera mer på att fortsätta lära känna varann och se hur det känns. Ska börja med utomhushäng i nån park, blir nog mysigt.
Att träffa J igen känns mest bara härligt! 😍

På hemmaplan är det inte lika hett just nu. Tanken på att träffa Friluftskillen igen känns avlägsen, kanske vill jag bara vara kompis med honom. Träffade Kk två gånger på kort tid, det kändes rätt segt och oangeläget. Jim verkar inte intresserad av att ses mer, även om han inte sagt det rakt ut. Skrivit till flera med spännande pres på HP men ingen svarar. Men det gör ju inget just nu. :)

Vad är det för droger han går på?

En del människor har lätt att falla för droger, tycker det är lite sunkigt att kalla dom stolpskott, för oftast är det där du hittar äkta, varma och ärliga människor.

Tja, det är ju bara en tidsfråga innan han åker in igen om han håller på så här, så det löser sig ju av sig självt.

Jag är verkligen duktig på att hitta stolpskotten...

En del människor har lätt att falla för droger, tycker det är lite sunkigt att kalla dom stolpskott, för oftast är det där du hittar äkta, varma och ärliga människor.
Men va? Man är en varmare och ärligare människa för att man är hög som ett hus?

@Migo har för övrigt inte sagt att alla som missbrukar är stolpskott, hon har sagt att hon har en förmåga att råka på stolpskotten.

Alltså, vi snackar om en kille som suttit > 10 år i högsäkerhetsfängelse för upprepade väpnade rån och knarkhandel och som nu knarkar under sin villkorliga frigivning. Det är inte rekreationsrökning vi pratar om (även om det också är dealbreaker för mig). Så jo, jag tycker nog att stolpskott är en rätt bra beskrivning...

Och människor som skulle sälja sin mamma för en sil.
Det är väl aldrig att rekommendera att ge sig in i relationer med någon som har ett pågående missbruk? Chansen att det går åt skogen lär vara betydligt större än att det blir en askungesaga.

Alltså, vi snackar om en kille som suttit > 10 år i högsäkerhetsfängelse för upprepade väpnade rån och knarkhandel och som nu knarkar under sin villkorliga frigivning. Det är inte rekreationsrökning vi pratar om (även om det också är dealbreaker för mig). Så jo, jag tycker nog att stolpskott är en rätt bra beskrivning...
Blev nu en helt annan person än vad som framkommit tidigare

Och människor som skulle sälja sin mamma för en sil.
Det är väl aldrig att rekommendera att ge sig in i relationer med någon som har ett pågående missbruk? Chansen att det går åt skogen lär vara betydligt större än att det blir en askungesaga.
Fy 17 vad dömande du är :( Missbruk är en sjukdom :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka