Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, ni som nätdejtar, hur funkar det/hur ser ni på saken och vad träffar ni för typ av personer? Ursäkta dum fråga, men de gånger jag testat tidigare i livet har det känts som lättare katastrof då i princip alla jag träffade fick starka känslor mer eller mindre direkt och det aldrig var ömsesidigt... Visst, i-landsproblem, men inte en jättekul situation och det är väldigt få jag fattat ordentligt tycke för genom livet så tänker att nätdejting kanske bara är dumt? Jag är egentligen inte riktigt redo att börja dejta igen, men inbillar mig att det kan "vara kul" att kolla runt lite... Om man får göra så? :o Men hur tusan klarar man av att skriva en presentation? Och hur tusan hanterar man att stöta på folk man känner? :o

Mvh mesen som övertänker allt :p

Först så sållade jag bort alla som inte hade text eller som inte tilltalade mig. Det blev för lite kvar så jag startade om och sveper höger på alla som tilltalar mig utom:
- De som skriver på "Emojiska" för det är såååå barnsligt.
- Har en text som är :wtf:
- Har barn under 10 år.
- Skrytmånsar, kostymnissar, golfnördar, segelnördar eller träningsnarkomaner.

Skägg, långt hår, tatueringar på halsen och händerna, ölmagar och svettiga gymbilder går fetbort!

Leenden, charm, kul profiltexter eller vettiga profiltexter sveper jag höger på.

Jag försöker hellre fria än fälla för jag vet att vissa har svårt att uttrycka sig i text eller att bilder kan vara missvisande.

Kom hem från fjällen igår kväll och drog direkt till N (som jag numer kommer kalla honom här!)
Fick träffa en kompis till honom, som frågade hur gammal jag var 🤣

Sen for vi hem till honom. Mysig kväll!
Han började 06 i morse så det var bara att masa sig upp i ottan..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka