Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lita inte på google. ;) Det experter sagt i år är man ska INTE skölja i sötvatten eller vinäger som man tidigare trott, det kan göra det värre. Trådens hullingar kan skjuta in giftet hårdare på det viset.

I stället ska man skölja med havsvatten och skrapa bort trådresterna med t ex ett bankkort. Eller en rakhyvel och raklödder.

Sötvatten vet jag men vinäger hittade jag på en vårdsida. Det slutade iaf att svida en hel del :)

• Gilla
Reactions: ptr
Jag har fått ordning på det mesta i min nya lya, nästan blivit frisk (åtm är jag nu pigg 😍) och la till en extra veckas semester när jag I panik insåg att hälften gått o jag fortfarande bara var stressad, bodde i ett kaos och mådde dåligt. Det känns inte heller längre som att jag vill mörda varenda människa som råkar skicka mig ett meddelande på messenger. Fina grejer det där med att ta bort precis ALLA avsieringar.

Så nu känner jag mig nästan redo att leta upp Tinderappen igen! Men vill också skriva en ny presentation först.

Hade fest ikväll, bjöd in okänt jodel(om nu nån vet vad det är?) folk.
En jättesöt kille kom, vi klickade och han skulle sova över.

Jag sa innan att vi inte borde ligga för att jag ville lära känna honom bättre osv. Slutade med att vi halvlåg, han blev slak och sa att han inte var han vid ons...
Sen gick han på toa, N ringer och vill komma hit...

Det hela slutade med att jag fick höra att "Det fanns ju fler anledningar att jag inte vill ligga med dig"... från jodelkillen då...

Hade fest ikväll, bjöd in okänt jodel(om nu nån vet vad det är?) folk.
En jättesöt kille kom, vi klickade och han skulle sova över.

Jag sa innan att vi inte borde ligga för att jag ville lära känna honom bättre osv. Slutade med att vi halvlåg, han blev slak och sa att han inte var han vid ons...
Sen gick han på toa, N ringer och vill komma hit...

Det hela slutade med att jag fick höra att "Det fanns ju fler anledningar att jag inte vill ligga med dig"... från jodelkillen då...

Vad är jodel? Har aldrig hört. Vad konstigt sagt av honom att det fanns fler anledningar. Fattar ej?

Och vem är N? Har missat detta!

Kille som skriver att han är världens snällaste, charmig etc. Sen står det att "ni tjejer som blockar killar utan anledning "man fattar varför ni är ensamma och ni borde skaffa er ett liv. " och sen fortsätter det likadant några meningar till om det. Ingen annan info om honom utan bara det i presentationen.

Låter som en "snäll kille." Varför skriva så negativt i presentationen istället för att skriva positivt om sig själv.

Kille som skriver att han är världens snällaste, charmig etc. Sen står det att "ni tjejer som blockar killar utan anledning "man fattar varför ni är ensamma och ni borde skaffa er ett liv. " och sen fortsätter det likadant några meningar till om det. Ingen annan info om honom utan bara det i presentationen.

Låter som en "snäll kille." Varför skriva så negativt i presentationen istället för att skriva positivt om sig själv.
Incel alert :grin:

Vem fasen beskriver sig själv som "världens snällaste" och "charmig"?!

Neeeext! :laugh:

Tycker det är väldigt vanligt med den typen av presentationer. Kan liksom inte tänka mig att någon som läser vill dra höger/få kontakt med dem.

Folk som beskriver sig som snälla är sällan det.

Män är så jävla bra på att cockblocka sig själva ^^

Vem fasen beskriver sig själv som "världens snällaste" och "charmig"?!

Neeeext! :laugh:
Tycker det är väldigt vanligt med den typen av presentationer. Kan liksom inte tänka mig att någon som läser vill dra höger/få kontakt med dem.
Folk som beskriver sig som snälla är sällan det.
Män är så jävla bra på att cockblocka sig själva ^^
Om han inte får några svar så kommer kan säkert säga att "det är för tjejer är så utseendefixerade och väljer bort stackars honom etc."
När det handlar om att man inte orkar träffa någon passiv-aggressiv..

Jag har sett några stycken i den stilen men inte jättemånga direkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka