Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har alltså tagit bort mitt konto från Tinder men har kvar appen, får ca varannan dag en notis om att någon gillat mig, har jag alltså inte försvunnit egentligen? När jag klickar på appen är jag utloggad, och måste fylla i vissa uppgifter igen för att kunna börja använda appen.

Är det inte bara Tinders vanliga meddelanden för att få folk gå in på appen.
Somebody likes you, don't keep your matches waiting osv

Äntligen lite hopp på Tinder! Har faktist kunnat svepa höger på ett par stycken! :up:

En matchning ledde till en kopp kaffe, han var faktist finare irl, hur ofta händer det? :confused::p Däremot så kändes han blyg/nervös, så det var mest jag som fick sköta snacket, så det kändes lite ointressant faktist, men han skrev ganska snabbt efter jag åkt att han tyckte det var trevligt och gärna ville ses igen, så vi får se. Kanske värt att ge det en chans till, han kanske är mindre nervös då... Jag var första dejten för honom efter ett ganska långt förhållande så han kanske kände sig helt borttappad. Vi har iaf skrivit varje dag sen dess och han verkar vettig och allt, men jag vill ju ha lite ”go” i dom! :up:

Matchade med en till här nyligen som är skitrolig, vi skämtar och är redan sarkastiska mot varandra, dvs sånt som jag gillar. :rofl: Vi har inte pratat om att ses än, men gissar att det kommer på tal snart. :o Han verkar lättsam och allmänt skön människa.

Jag vet ju inte alls vad jag vill ha ut av detta ens, men men, jag kanske kommer på det den dagen jag träffar rätt. 🤷🏻‍♀️😂

Sen är det ju fortfarande garagekillen som gnager lite i bakhuvudet. Fan, jag föll hårdare där än vad jag själv trodde. Har inte tagit något beslut alls där än heller, om jag bara ska skita i allt eller testa nån slags ”ligg-relation” med honom. Men det kan ju också gå så jävla åt helvete. Så ja, velar runt där än.

Men planen nu är väll att försöka få till nånting med humorkillen, och sen ev en andra träff med kaffedejten.

Säg hej till världens mest pinsamma människa :crazy: Jag har en hemlig crush (fast inte så hemlig nu, se fortsättning...) på en som jobbar i mataffären nära mig. Hen är alltid glad och trevlig (mot alla, inte specifikt mig) och så snygg att jag blir knäsvag och ibland så nervös att jag tar en annan kassa (ja, jag är en mes). Häromdagen när jag handlade kände jag mig just sådär nervös, plus mer ful än vanligt, så valde den andra kassan när jag skulle betala, men kunde inte låta bli att smygkika lite på min crush. Då händer detta; jag suckar lite längtansfullt inombords, tror jag, men hör till min förfäran hur den ekar mycket ljudligt i lokalen :o Än värre så tror jag även att kassören som betjänade mig både hörde min suck och såg mina trånande blickar, för hon fnissade till och flinade sen mycket menande mot mig. :o :o Dog pinsamhetsdöden mitt i kassakön och sen tog min osaliga ande och betalade väldigt snabbt och smet ut ur affären.
Måste eventuellt införskaffa peruk och lösnäsa för att kunna handla mat igen...

Äntligen lite hopp på Tinder! Har faktist kunnat svepa höger på ett par stycken! :up:

En matchning ledde till en kopp kaffe, han var faktist finare irl, hur ofta händer det? :confused::p Däremot så kändes han blyg/nervös, så det var mest jag som fick sköta snacket, så det kändes lite ointressant faktist, men han skrev ganska snabbt efter jag åkt att han tyckte det var trevligt och gärna ville ses igen, så vi får se. Kanske värt att ge det en chans till, han kanske är mindre nervös då... Jag var första dejten för honom efter ett ganska långt förhållande så han kanske kände sig helt borttappad. Vi har iaf skrivit varje dag sen dess och han verkar vettig och allt, men jag vill ju ha lite ”go” i dom! :up:

Matchade med en till här nyligen som är skitrolig, vi skämtar och är redan sarkastiska mot varandra, dvs sånt som jag gillar. :rofl: Vi har inte pratat om att ses än, men gissar att det kommer på tal snart. :o Han verkar lättsam och allmänt skön människa.

Jag vet ju inte alls vad jag vill ha ut av detta ens, men men, jag kanske kommer på det den dagen jag träffar rätt. 🤷🏻‍♀️😂

Sen är det ju fortfarande garagekillen som gnager lite i bakhuvudet. Fan, jag föll hårdare där än vad jag själv trodde. Har inte tagit något beslut alls där än heller, om jag bara ska skita i allt eller testa nån slags ”ligg-relation” med honom. Men det kan ju också gå så jävla åt helvete. Så ja, velar runt där än.

Men planen nu är väll att försöka få till nånting med humorkillen, och sen ev en andra träff med kaffedejten.

Och jag som önskade mer ”go” i kaffedejten! Fick nyligen ett meddelande där han frågade om jag ville ha sällskap i natt! :D I det lugnaste vattnet alltså...O_o:o:rofl:

Ska dock göra er besvikna med att jag tackade nej. Hade varken städat, bäddat rent, duschat eller nånting.. :angel: Och det handlade typ om ”är där om 5-10 min i sånt fall” :nailbiting:

Jag ångrar mig lite nu dock... :cautious:

Och jag som önskade mer ”go” i kaffedejten! Fick nyligen ett meddelande där han frågade om jag ville ha sällskap i natt! :D I det lugnaste vattnet alltså...O_o:o:rofl:

Ska dock göra er besvikna med att jag tackade nej. Hade varken städat, bäddat rent, duschat eller nånting.. :angel: Och det handlade typ om ”är där om 5-10 min i sånt fall” :nailbiting:

Jag ångrar mig lite nu dock... :cautious:
Booty call? :angel:

Jag gick in på tinder och märkte att det saknades flera jag snackat med. Blev irriterad! Vem fan var det som unmatchat mig :cautious:? Kommer sen på att det är jag själv som rensat :angel:. Är inte direkt första gången det händer :laugh:.

Eller när jag blir sur på att en kille inte hör av sig. Så går jag in och ser att det är jag som inte svarat :banghead:.

Jag gick in på tinder och märkte att det saknades flera jag snackat med. Blev irriterad! Vem fan var det som unmatchat mig :cautious:? Kommer sen på att det är jag själv som rensat :angel:. Är inte direkt första gången det händer :laugh:.

Eller när jag blir sur på att en kille inte hör av sig. Så går jag in och ser att det är jag som inte svarat :banghead:.
Det sista har hänt mig så många gånger!

Alltså det är så komiskt :rofl: ! Jag kan va irriterad i flera dagar tills jag går in och kollar chatten och ser att jag inte svarat på sista messet. Och jag lär mig aldrig O_o.

Haha! Typ detta hände mig precis, fast då handlade det om en kompis... Jag blev sur för hon inte skrev "lycka till" på messenger o tänkte jag ska då inte svara... kollade igen och det hade hon ju visst skrivit ^^ med flera hjärtan efter t om haha.

Citerade fel ser jag, men ni fattar :p

eeeessh!
Jag är jättedejtingsugen men lyckas inte matcha med någon vettig och sen få till en dejt- så himla trååk.

Borde egentligen lägga till nya bilder också, eftersom jag gått från midjelångt till axelkort hår, eller vad sägs?
Behöver man ens varna? känns så ytligt att ta det på tal - jag ser ju fortfarande ganska lik ut!

Skulle träffat militären nu innan han började jobba, var sjukt pepp. Sen tycker han plötsligt att det blev för tight, blä!
Måste få ligga snaaart!

eeeessh!
Jag är jättedejtingsugen men lyckas inte matcha med någon vettig och sen få till en dejt- så himla trååk.

Borde egentligen lägga till nya bilder också, eftersom jag gått från midjelångt till axelkort hår, eller vad sägs?
Behöver man ens varna? känns så ytligt att ta det på tal - jag ser ju fortfarande ganska lik ut!

Jag hade nog lagt ut en bild med det nya håret också :)
Gillar att ha hyfsat nya bilder!

eeeessh!

Jag hade lagt ut iaf en ny med en kommentar i pressen att det är den senaste.
Men så är jag noga med att visa upp en så ärlig bild som möjligt av mig själv.

eeeessh!

Jag hade inte brytt mig om att lägga upp en ny bild, men kanske nämna det Innan en dejt så det blir lättare att känna igen dig.

Jag fick ett meddelande

"hej, undrar har du någonsin chattat med någon och sedan bara helt plötsligt blivit ignorerad?
jag har de vi var överens om ganska mycket trodde vi skulle få till en träff men nu helt plötsligt svarar inte kvinnan när hon loggar in och jag klickar på hennes profil för att skicka nytt meddelande loggar hon ut...- Fejkprofil eller vad ska jag tro?"

Jag svarar
"Ja och varför frågar du mig det?
Troligtvis har hon väl kommit på att hon inte är intresserad av dig."

Han skriver
"Tänkte bara om du vart med om de... om hon inte är intresserad efter vi skickat några meddelanden tar de inte många sekunder att skriva de å skicka, vafan är detta för sida egentligen? där killar -inte godtar ett nej från en hetero... Å bara tonen i dom flesta meddelanden man får sheesh, ingen nämnd ingen glömd..."

Så himla udda om än inte helt ovanligt att försöka ta kontakt med någon genom att gnälla på andra. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
387
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Mat Tänkte gå på Afternoon Tea för första gången och vill gärna ha tips på trevliga och goda ställen. Det får gärna kännas lite lyxigt och...
Svar
18
· Visningar
719
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka