Äntligen lite hopp på Tinder! Har faktist kunnat svepa höger på ett par stycken!
En matchning ledde till en kopp kaffe, han var faktist finare irl, hur ofta händer det?
Däremot så kändes han blyg/nervös, så det var mest jag som fick sköta snacket, så det kändes lite ointressant faktist, men han skrev ganska snabbt efter jag åkt att han tyckte det var trevligt och gärna ville ses igen, så vi får se. Kanske värt att ge det en chans till, han kanske är mindre nervös då... Jag var första dejten för honom efter ett ganska långt förhållande så han kanske kände sig helt borttappad. Vi har iaf skrivit varje dag sen dess och han verkar vettig och allt, men jag vill ju ha lite ”go” i dom!
Matchade med en till här nyligen som är skitrolig, vi skämtar och är redan sarkastiska mot varandra, dvs sånt som jag gillar.
Vi har inte pratat om att ses än, men gissar att det kommer på tal snart.
Han verkar lättsam och allmänt skön människa.
Jag vet ju inte alls vad jag vill ha ut av detta ens, men men, jag kanske kommer på det den dagen jag träffar rätt.
Sen är det ju fortfarande garagekillen som gnager lite i bakhuvudet. Fan, jag föll hårdare där än vad jag själv trodde. Har inte tagit något beslut alls där än heller, om jag bara ska skita i allt eller testa nån slags ”ligg-relation” med honom. Men det kan ju också gå så jävla åt helvete. Så ja, velar runt där än.
Men planen nu är väll att försöka få till nånting med humorkillen, och sen ev en andra träff med kaffedejten.