Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag önskar att @Singoalla kunde titta in i tråden, bara för att säga hej.
Härligt med en dejt @Tranan !
Jag ska åka hem till sexologen på fredag. Vi pratade i telefon en sväng på kvällen nu och det kändes bra. Och så kommer ju J på eftermiddagen imorgon. Det blir trevligt. Undrar vad han tänker sig om det.
Åh okej!Hon är nog mest aktiv under ett nytt nick och jag vet inte hur känsligt det är att sammankoppla? Jag kan skriva ett PM så får vi se
Åh okej!
Jag bara undrar om hon har det bra. Men självklart ska hon inte skriva om hon inte vill.
Nu skrev en kille från min fest i tisdags, jag är dock inte alls intresserad tyvärr
Så typiskt
Min vardag, vill inte ha dem som vill ha mig och tvärtom
Nu skrev en kille från min fest i tisdags, jag är dock inte alls intresserad tyvärr
Skriv då att du inte är intresserad, och så äter du en god middag utan honomNu föreslog han att vi borde äta middag ikväll...
Skriv då att du inte är intresserad, och så äter du en god middag utan honom
Happy Pancake, vilken j-kla uppenbarelse alltså!
Söker folk i åldersspannet 21-31 år, främst typ 24-29 år. Har sedan tidigare haft Tinder, men där upplevt att de flesta som matchat varit i den yngre delen av åldersspannet och/eller tämligen omogna och allt annat än vältaliga för in ålder. Fick då tips om HPC, och herregud vilken uppenbarelse! Det verkar finnas ett seriöst intresse från folk i 25-30 års åldern, 99% är vältaliga och så otroligt mogna och seriösa att skriva med, vilken befrielse!
@Dressyrtjejen_97 Och jag träffade min man där! Stor potential.Där träffade jag min sambo. Och en mycket god vän träffade sin fru där.
HPC har potential!