Har träffat en kille från tinder vi började prata ganska omgående och tog varandras snap. Vi bor väldigt nära varann så vi träffades samma helg och gick ut och tog några drinkar ihop och pratade. Sen följde han mig hemåt och sa hejdå och gick hem till sig. Vi har sen dess pratat varje dag och vi ses flera gånger i veckan. Vi låg på 4e dejten och allt känns så bra. Vi båda skrev att det känns för bra för att vara sant. Vi har båda tagit bort tinder då vi vill dejta exklusivt och lära känna varandra. Han har bara haft långa förhållande innan och aldrig direkt dejtat. Han känner han vill hitta tjejen som kan bli mamma till hans barn och vill skapa något seriöst. Men jag är van att det alltid går snabbt. Vi har dejtat nu i 3 veckor och de känns bra men jag blir mer och mer osäker på mig själv för han vill dejta i månader osv innan man blir tillsammans. Och inte träffa ens vänner/familj osv. Jag vill inte förstöra detta genom att vara för intensiv. Jag har sagt till honom att jag tänker mycket och blir osäker och han tycker inte jag ska göra de. Utan bara ta dagen som den kommer. Då han vill känna efter hur de känns för han inte vill slösa bort sitt liv igen på en tjej som de inte känns rätt med. Vilket jag egentligen tycker är bra. Men jag får liksom ingen bekräftelse eller vet var han är eller så. Är så rädd att jag ska förstöra detta genom att vara kläning och på. Är i princip alltid jag som föreslår att ses hittar på aktiviter osv. Vi har sjukt bra sex och båda tycker de, Men jag vill kunna lära mig att va självständig och kunna njuta av att de går långsamt.
Jag har sagt till honom vi kan ta de lugnt i helgen och göra saker på egna håll och att jag vill vi ska sakna varandra. Han höll med och han vill vi ska ta de som de kommer och hinna känna efter hur de känns.
Jag borde ju vara lugn för jag vet ju att han bara dejtar mig. Jag tänkte börja träna nästa vecka så jag får fokus på annat och inte håller på att tänka på honom hela tiden.
Så snälla ge mig tips att inte skrämma bort denna människan utan få honom att lära känna mig på djupet och sakna mig, bli kär osv.
Jag har sagt till honom vi kan ta de lugnt i helgen och göra saker på egna håll och att jag vill vi ska sakna varandra. Han höll med och han vill vi ska ta de som de kommer och hinna känna efter hur de känns.
Jag borde ju vara lugn för jag vet ju att han bara dejtar mig. Jag tänkte börja träna nästa vecka så jag får fokus på annat och inte håller på att tänka på honom hela tiden.
Så snälla ge mig tips att inte skrämma bort denna människan utan få honom att lära känna mig på djupet och sakna mig, bli kär osv.