Debutant - alltid lokalstatus?

settis

Trådstartare
Skulle gärna vilja starta en debutant ft på storhäst, fick höra att debutanta klasser alltid ska hållas som lokaltävling. Men jag läste proppen till Borås debutanttävling att den gick som regionaltävling. Är det för att det är DM-klass för juniorer eller varför står den som regionaltävling? Jag kanske har missuppfattat det hela när det gäller debutant = lokaltävling. Får slå i tr, men tänkte om någon här kan hjälpa mig?

Sv: Debutant - alltid lokalstatus?

om du söker lite i forumet här så har den här frågan tagits upp 100 ggr men tror det är så att du får alltid rida på din lokallicens i debutantklass även om klassen är regional men är klassen regional måste hästen ha licens , det hade den inte behövt ha om klassen var lokal.

Hittade nu, var lite lat. Ursäkta. Men tack för hjälpen!

Senast ändrad:

Jo jo jo, visst litar jag på dig, men när jag satt å skulle anmäla mig till borås blev jag allmänt förvirrad då det stod att debutant gick i regionaltävling.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 365
Senast: alazzi
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 869
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Var osäker på vilket prefix jag skulle välja eftersom jag avser diskutera både förskola och skola, men det fick bli Skolbarn till slut...
Svar
18
· Visningar
6 009
Senast: Sol
·
Fälttävlan Hej alla fantastiska människor här på buke:D Nu är det så att jag tycker ju att det här med fälttävlan verkar vara SÅ ROLIGT och...
Svar
14
· Visningar
2 049
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka