De som röstade på Trump?

Först att ljuga och sedan göra allt för att lägga den lögnen i ngn annans mun
Det är djävligt lågt...kan de bero på att du provsmakat de beska juldropparna i förtid, för det är inte riktigt likt dig.

Nej, du är uppenbart inte riktigt med i matchen. Jag har förklarat att jag inte alls avsåg att citera dig och har förklarat exakt hur jag menade. Och du tillstår dig fortfarande med att anklaga mig för något jag uppenbarligen inte avsåg alls. Det är fanimej inte OK. Nu får du skärpa till dig och läsa mina inlägg innan du bajsar ur dig mer ord med anklagelser.
 
Skitsnack. Du har ju anklagat mig för att vara både rasist, nazist och invandringshatare, brunskjorta och en i allmänhet obehaglig typ. Det finns ju svart på vitt här, bara att gå tillbaka i SD trådarna.

Skitsnack. Det har jag inte. Du har framfört annat än invandringskritik ihop med andra och då fått det bemötande sådant kräver. Nu pratade vi om att koppla någons invandringskritik till att denne någon är rasist, har jag aldrig sett.
 
Jag är cynisk, kanske.

Men valkampanjen i USA går INTE ut på att argumentera väl i sakfrågorna.
Kampanjandet går ut på att ta poänger och samtidigt misskreditera motparten (vilket gör det så fantastiskt och fascinerande att Obama faktiskt lyckades vinna presidentvalet två gånger).
Kanske för att han ger ett så sympatiskt intryck? Hans valkampanj var ju inte fullt så smutsig och ful som årets..... Jag tycker Obama bara blir bättre och bättre. Förutom att hans konstpauser (tankepauser?) är aningen för långa så kan jag lyssna hur mycket som helst på honom. Jag hoppas han fortsätter i någon ledande position och inte bara försvinner för att skriva sina memoarer.....
 
Kanske för att han ger ett så sympatiskt intryck? Hans valkampanj var ju inte fullt så smutsig och ful som årets..... Jag tycker Obama bara blir bättre och bättre. Förutom att hans konstpauser (tankepauser?) är aningen för långa så kan jag lyssna hur mycket som helst på honom. Jag hoppas han fortsätter i någon ledande position och inte bara försvinner för att skriva sina memoarer.....

Ja, Obama är imponerande.
På många sätt.
Och nej, hans valkampanjer har inte varit lika smutsiga som jag uppfattar att valkampanjer i USA brukar vara.
Har du läst någon av hans böcker?
"Dream of my Father" är väldigt läsvärd.
 
Ja, Obama är imponerande.
På många sätt.
Och nej, hans valkampanjer har inte varit lika smutsiga som jag uppfattar att valkampanjer i USA brukar vara.
Har du läst någon av hans böcker?
"Dream of my Father" är väldigt läsvärd.
jag har läst den. Gillade. Vad vänder du dig mot mest?
 
Skitsnack. Det har jag inte. Du har framfört annat än invandringskritik ihop med andra och då fått det bemötande sådant kräver. Nu pratade vi om att koppla någons invandringskritik till att denne någon är rasist, har jag aldrig sett.
Nu citarar jag dig
"För att ta dina egna ord/exempel: "Jag kan tycka att blå ögon gör att människor passar bättre in i Sverige eftersom många andra här har blå ögon". Rasism."
Den gröna texten beskriver att jag med egna ord skrivit det du citerar.
De gröna citattecknen omsluter det du hävdar att jag skrivit eftersom du försöker påskina att det är citerat ur min text.

Jag har bara färglagt din text. Inte nedlåtit mig till att ändra eller påskina ngt du inte skrivit.
Du har helt klart trampat i hästskiten den här gången, eller är det ditt rätta jag som visar sig?

Har jag skrivit det du citerar? Ja eller nej?
Det är ju så förbannat lätt att kolla om du törs avge ett ärligt svar.
 
Jag har nu insyn i bråket utanför Hällefors där Örebro SD var samlade. De hade även flera respresentanter från moderpartiet med. Särskilt säkerhetschefen var chockad. I bråket om vem som skulle ha datorn först fanns livshotande strypgrepp. Armbågssmällar mot ansikten av åskådare och de i primärbråket. Sedan förekom det många bett.
Trevligt att vara bland likasinnade nyktra på en lördagseftermiddag!!!
 
Nu citarar jag dig
"För att ta dina egna ord/exempel: "Jag kan tycka att blå ögon gör att människor passar bättre in i Sverige eftersom många andra här har blå ögon". Rasism."
Den gröna texten beskriver att jag med egna ord skrivit det du citerar.
De gröna citattecknen omsluter det du hävdar att jag skrivit eftersom du försöker påskina att det är citerat ur min text.

Jag har bara färglagt din text. Inte nedlåtit mig till att ändra eller påskina ngt du inte skrivit.
Du har helt klart trampat i hästskiten den här gången, eller är det ditt rätta jag som visar sig?

Har jag skrivit det du citerar? Ja eller nej?
Det är ju så förbannat lätt att kolla om du törs avge ett ärligt svar.

Mitt inlägg (som kom direkt som svar på ditt) som du uppenbarligen misslyckades med att läsa.
"Citat? Nej, jag utgick från ditt exempel och applicerade det som står i principprogrammet för att formulera ett nytt exempel. Jag påstår inte att du sagt det jag skriver. Jag tänkte att om jag anpassar exemplet till den nivå du själv uttrycker så blir det kanske lättare. Ren välvilja men tyvärr låga förhoppningar om resultat."

Jag har fetmarkerat om du bara orkar läsa ett par enstaka ord även denna gång.
 
Mitt inlägg (som kom direkt som svar på ditt) som du uppenbarligen misslyckades med att läsa.
"Citat? Nej, jag utgick från ditt exempel och applicerade det som står i principprogrammet för att formulera ett nytt exempel. Jag påstår inte att du sagt det jag skriver. Jag tänkte att om jag anpassar exemplet till den nivå du själv uttrycker så blir det kanske lättare. Ren välvilja men tyvärr låga förhoppningar om resultat."

Jag har fetmarkerat om du bara orkar läsa ett par enstaka ord även denna gång.
Vad du utgick ifrån, vad du tänkte, var dina egna förutfattade meningar. vad du sedan skrev var en ren lögn
visst jag köper det, så agerar den som inte står för vad man skriver, och efterhand kommer med patetiska nödlögner. citattecknen finns där och din text "För att ta dina egna ord/exempel" talar med all tydlighet om vad du menar. obs ser du citattecknen?
Nivån du anpassade texten till är alldeles uppenbart din egen, och nu är du inte karl nog att stå för dina ord..bara värt förakt egentligen.....
 
Vad du utgick ifrån, vad du tänkte, var dina egna förutfattade meningar. vad du sedan skrev var en ren lögn
visst jag köper det, så agerar den som inte står för vad man skriver, och efterhand kommer med patetiska nödlögner. citattecknen finns där och din text "För att ta dina egna ord/exempel" talar med all tydlighet om vad du menar. obs ser du citattecknen?
Nivån du anpassade texten till är alldeles uppenbart din egen, och nu är du inte karl nog att stå för dina ord..bara värt förakt egentligen.....
Fyfan vad jävla låg nivå du presterar nu. Mycket besviken.
 
Fyfan vad jävla låg nivå du presterar nu. Mycket besviken.
En enkel fråga, hur skulle du reagera om jag skulle anklaga dig för att vara rasist och bekräfta det med lögner o falska citat?
Som jag, genom att saklöst slå sönder lögnen och visa på hur lågt påståendet vore.
Nu är jag inte rasist, jag är för en fri debatt och jag anser att man ska ha på fötterna när man anklagar folk/organisationer för så allvarliga saker som rasism, fascism och annat skit.
Att du är besviken förstår jag, på dig själv. Jag är närmast förbannad!
 
En enkel fråga, hur skulle du reagera om jag skulle anklaga dig för att vara rasist och bekräfta det med lögner o falska citat?
Som jag, genom att saklöst slå sönder lögnen och visa på hur lågt påståendet vore.
Nu är jag inte rasist, jag är för en fri debatt och jag anser att man ska ha på fötterna när man anklagar folk/organisationer för så allvarliga saker som rasism, fascism och annat skit.
Att du är besviken förstår jag, på dig själv. Jag är närmast förbannad!

Ytterligare direkt falska påståenden i anklagande ton. Mycket besviken.
 
Kanske för att han ger ett så sympatiskt intryck? Hans valkampanj var ju inte fullt så smutsig och ful som årets..... Jag tycker Obama bara blir bättre och bättre. Förutom att hans konstpauser (tankepauser?) är aningen för långa så kan jag lyssna hur mycket som helst på honom. Jag hoppas han fortsätter i någon ledande position och inte bara försvinner för att skriva sina memoarer.....
Jag gillar inte alls hans politik, han stängde inte Guantanomo som han lovade, och han fortsatte att kriga runt om i världen. Å andra sidan har han ju haft ett starkt symbolvärde givetvis och ALLT nästan är bättre än dåren de valt nu. Jag är också medveten om att han hade kongressen mot sig och därför blev inte obamacare så omfattande som det hade kunnat bli.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Arrende
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp