Datorn kopierar bilder själv, varför?

Nikki o Fabian

Trådstartare
Min mammas dator är ny. Men när hon klickar upp en bild tex i mina bilder, då kopieras den bilden och om hon ska ta bort en bild då kopierar den bilden för fullt så den blir flera exemplar istället. Det går alltså inte att ta bort eller kolla på bilder utan att dom förökar sej.

Vad är fel?

Sv: Datorn kopierar bilder själv, varför?

måste ju ha blivit nåt fel nånstans. ni har inte fått nåt virus som hindrar att man rensar datorn på filer?

Sv: Datorn kopierar bilder själv, varför?

måste ju ha blivit nåt fel nånstans. ni har inte fått nåt virus som hindrar att man rensar datorn på filer?

Ingen aning som sagt. Vet ej vad felet är. Tycker inte att den borde fått virus från första början, men det är säkert inte omöjligt heller.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 340
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 279
Senast: malumbub
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 844
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka