Datorn hittar inte skivan

aiquen

Trådstartare
Nu har det hänt något. :crazy:
När jag sätter i en skiva (spel, musik, whatever) i datorn hittar inte datorn skivan, utan säger att cd-enheten är tom fastän den inte är det. Vad kan det vara för fel då?

Hjälp!

Sv: Datorn hittar inte skivan

Är det så med alla skivor eller bara en specifik en? Är det så med en skiva kan det hända att cdläsaren inte kan läsa just den skivan. Kan den inte läsa någon skiva är det antagligen fel på cdläsaren. Hoppas det löser sig! :)

Sv: Datorn hittar inte skivan

Det är alla skivor, tyvärr. Jag tror det är dags för min dator att åka till doktorn och rättas till lite, både här och där. :crazy:

Liknande trådar

IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 224
Senast: _Taggis_
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 105
  • Artikel Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 319
Senast: miumiu
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama