Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hade min dator på lite fix för ett tag sen, bla. blev Windows ominstallerat och efter det kommer det alltid upp en ruta när jag startar datorn där det står
"unable to load m_qDesk.dll -- Matrox QuickDesk vill close"
Troligen behöver du installera om drivrutinerna och medföljande program till grafikkortet du borde ha fått med cd-skiva med dessa tillsammans med datorn
Kan inte ge dig bättre svar än så om du inte berättar vilket grafikkort du har (eller datornamn och modellnummer)
Googla lite på problemet så hittar du säkert en lösning. Men annars rekommenderar jag dig att gå in i enhetshanteraren och ta bort allt som har med grafik att göra. Starta sedan om datorn och har du en någorlunda ny dator samt OS så söker datorn själv rätt på drivrutinerna. Sedan tycker jag dock att du skall surfa till Matrox och tanka hem de senaste drivrutinerna bara för saken skull.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.