lil-sis

Trådstartare
Jag behöver en kabel för att kunna ladda upp bilderna från telefonen till datorn men måste jag köpa originalet för 500kr??

Det är till en Sharp GX20 och programvaran finns på internet på de sidor som säljer kablar för 200...

Fick inte du med dig nå program när du köpte telefonen?
Brukar vara så att man får ett program samt kabel.
Titta på tradera.com där kanske det finns nån billig kabel.

Har inte så mkt nytta av program utan kabel... programmen går ju att ladda ner från nätet om man behöver. Fick en CD men den fungerar bara om man har IRport på datorn och det hade jag inte :mad:

Du skulle ju förstås kunna köpa en IR-port istället. Det går nog att få en sådan för ett par hundralappar. Men det går nog betydligt långsammare med IR än med kabel, så om du inte har nytta av en IR-port av annan anledning så är det nog bäst att köpa en kabel i alla fall.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
587
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 296
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
890
IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
381
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka