• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sighttosee
  • Startdatum Startdatum
S

Sighttosee

Skulle ju vilja ha ett darcosto i stallet, men har hört att dacoseminen som är kvar är "skrutt", Vem är egentligen bästa förvärvaren av hans söner? Någon annan som provat använda Darcoseminen?

Sv: Darco

En bekant använde Winningmood förra året till ett xx-sto, stoet tog sig på första försöket med fryst. Tyvärr kastade stoet i 9:e månaden, men det kan man inte lasta hingsten för. Hans förärvning vet jag inget om, men jag tycker att han har sett mycket bra ut i hoppningen det jag sett av honom på TV. Till ett ädelt sto hade jag gärna använt honom.

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 359
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 614
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
920
Senast: Tuvstarr
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 546
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka