Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ok. Men ja skulle hälst vilja ha dantoto då de sänder från de banor där jag känner mest folk o hästar.Vi har Rikstoto Direkt och en finsk travkanal som bl.a. visar vissa av ATG Lives sändningar, Dantoto finns också men den fungerar inte. Vi har i alla fall något abonnemang från Canal Digital. Hör med dem så får du nog veta vilket/vilka paket de ingår i.
Precis. Just dom banorna jag vill ha koll på!!! Innan fanns de ju koder man kunde kncäka lite olagligt + att man var tvungen att ha nåt program. Funka hur bra som helst. Dom visa ju alla lopp direktsänt även dom utanför v5rna. Nu går de inte attknäcka dom koderna längre.....Man kan köpa ett abonnemang Man måste dock ha någon bosatt i Danmark som står som ägare till abonnemanget.
Jag känner massor av människor som har det. De visar ju mest travet från Jägersro, Halmstad och Åby, DD direkt varje dag och så Danmark förstås. Dessutom samtliga lopp från V75 banan med ATG live (saxat med eventuellt danskt trav) och alla lopp från stora dagar som Olso Grand Prix och Elitloppet.
Det är fantastiskt hur billig produktion danskarna kan göra. I Sverige behövs det massor med folk... Equidia skickar en person till Olympiatravet/ÅSP. Hon får ställa upp sin kamera själv och intervjua.
Både Dantoto och Equidia har nog ganska myckt att lära det svenska produktionsbolaget...
Guldpaketet från CD eller??? Är det där alla canal+ fungerar?Har också nåt sånt paket från CD och Rikstoto funkar här med..
Jag har familjepkt, och tog och gav mig dem på att jag skulle ha fram den. Satt med fjärren, och kollade kanalerna omkring den "redan befintliga Rikstoto direkt", och fann den på en annan kanal. fick besked ac c.d och c.d i norge att det inte skulle gå att se kanalen pga att de inte samarbetar sinsemellan.
Men jag kan se den iallafall. YES!!!!!
Bara börja leta . Lycka till!!!