Dantoto och rikstoto direkt???

tinafinis

Trådstartare
nån som kan se dessa kanaler på sin tv???
hur bär du dig i så fall åt???
finns de nåt slags paket här i sverige där dessa kanaler ingår?

ja kunde för ett par år sen då koderna gick o knäcka. Gisssa om man satt bänkad om de var nåt intressant den kvällen.

mvh tina

Sv: Dantoto och rikstoto direkt???

det danska vet jag inte men många av dom norska löpen brukar dom ju visa på NRK 1 +2 :)

Man kan köpa ett abonnemang :idea: Man måste dock ha någon bosatt i Danmark som står som ägare till abonnemanget.

Jag känner massor av människor som har det. De visar ju mest travet från Jägersro, Halmstad och Åby, DD direkt varje dag och så Danmark förstås. Dessutom samtliga lopp från V75 banan med ATG live (saxat med eventuellt danskt trav) och alla lopp från stora dagar som Olso Grand Prix och Elitloppet.

Det är fantastiskt hur billig produktion danskarna kan göra. I Sverige behövs det massor med folk... Equidia skickar en person till Olympiatravet/ÅSP. Hon får ställa upp sin kamera själv och intervjua.

Både Dantoto och Equidia har nog ganska myckt att lära det svenska produktionsbolaget...

Vi har Rikstoto Direkt och en finsk travkanal som bl.a. visar vissa av ATG Lives sändningar, Dantoto finns också men den fungerar inte. Vi har i alla fall något abonnemang från Canal Digital. Hör med dem så får du nog veta vilket/vilka paket de ingår i.

Vi har Rikstoto Direkt och en finsk travkanal som bl.a. visar vissa av ATG Lives sändningar, Dantoto finns också men den fungerar inte. Vi har i alla fall något abonnemang från Canal Digital. Hör med dem så får du nog veta vilket/vilka paket de ingår i.
Ah, ok. Men ja skulle hälst vilja ha dantoto då de sänder från de banor där jag känner mest folk o hästar.

Man kan köpa ett abonnemang :idea: Man måste dock ha någon bosatt i Danmark som står som ägare till abonnemanget.

Jag känner massor av människor som har det. De visar ju mest travet från Jägersro, Halmstad och Åby, DD direkt varje dag och så Danmark förstås. Dessutom samtliga lopp från V75 banan med ATG live (saxat med eventuellt danskt trav) och alla lopp från stora dagar som Olso Grand Prix och Elitloppet.

Det är fantastiskt hur billig produktion danskarna kan göra. I Sverige behövs det massor med folk... Equidia skickar en person till Olympiatravet/ÅSP. Hon får ställa upp sin kamera själv och intervjua.

Både Dantoto och Equidia har nog ganska myckt att lära det svenska produktionsbolaget...
Precis. Just dom banorna jag vill ha koll på!!! Innan fanns de ju koder man kunde kncäka lite olagligt + att man var tvungen att ha nåt program. Funka hur bra som helst. Dom visa ju alla lopp direktsänt även dom utanför v5:orna. Nu går de inte attknäcka dom koderna längre.....

Skulle vilja veta hur du burit dig åt för att kunna se rikstoto direkt med canal digital eller viasat.:)

Har försökt att kolla med c d både på norska sidan och svenska, men ingen framgång.

svara gärna snabbt.

Alltså jag har verkligen ingen aning, den bara.... fungerar. Har mig veterligen inte gjort någonting för att kunna få in den. Det är nog bäst du pratar med någon på C.D om det där.

Hej igen.

Får jag fråga dig vad du/ni har för abonnemang? Just för att veta om jag har detsamma.

Tack på förhand!:rofl:

Vilket guldpaket? via fnatt???
Har för mig min sambo kollat upp men kan då inte hitta kanalen...

Har också nåt sånt paket från CD och Rikstoto funkar här med..

Mitt heter bara guldpaketet så vitt jag vet och är som sagt från C.D. Tror alla Canal+ finns med.
En annan sak jag iofs kom på nu är att Rikstoto av någon anledning inte fungerade de första månaderna, stod något om conax och ingen behörighet. Sedan började den hux flux utan några ändringar fungera, så jag vet faktiskt inte vad det handlade om.

OK, cd ringde oss igår. jag fråga om kanalen men de kunde förståss inte hon svara på o bad mig ringa kundtjänst vilket jag glömde....
vi har bara familje paketet...

det var med conax-nycklarna vi lyckades att få alla kanaler tidigare :-) dantoto, rikstoto, kiosk, canal +.

Hej allihopa

JAG KAN SE RIKSTOTO DIREKT NU!!!!

Detta är hur kul och bra som helst. Ni som vill se kolla på kanal 261 eller 263 och inte "Rikstoto direkt- kanalen". Kan vara andra kanaler också, Våra vänner kan se den på 263 och vi 261.

Lycka till!

Alltså vad har ni för mottagare??? jag ringde nämnligen cd idag o dom sa den var kodad men vissa motagare kunde få in den ändå!!?!??!?! (Kortläsare då alltså).
Hon hänvisa mig till ett telenr i norge...

Dantoto hade jag helst viljat ha...

Jag har familjepkt, och tog och gav mig dem på att jag skulle ha fram den. Satt med fjärren, och kollade kanalerna omkring den "redan befintliga Rikstoto direkt", och fann den på en annan kanal. fick besked ac c.d och c.d i norge att det inte skulle gå att se kanalen pga att de inte samarbetar sinsemellan.

Men jag kan se den iallafall. YES!!!!!

Bara börja leta . Lycka till!!!

Jag har familjepkt, och tog och gav mig dem på att jag skulle ha fram den. Satt med fjärren, och kollade kanalerna omkring den "redan befintliga Rikstoto direkt", och fann den på en annan kanal. fick besked ac c.d och c.d i norge att det inte skulle gå att se kanalen pga att de inte samarbetar sinsemellan.

Men jag kan se den iallafall. YES!!!!!

Bara börja leta . Lycka till!!!

Nu kan jag inte se kanalen,Är det någon som kan?

:confused:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 943
Senast: Unafraid
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 863
Senast: Jamtland
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 817
Senast: monster1
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 067

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka