Dansk svensk gårdshund valpar

G

goldengalactica

Hej, första gången jag skriver här!! Jag har en dansk svensk gårdshunds tik som är parad och ska ha valpar den 3.e maj!! :love: Jippe vad det känns spännande och kul! Kommer att lägga in bilder på valparna sedan! Tiken är såå rund om lilla magen, hon orkar inte hoppa upp i sängen längre....så nu får hon vackert hålla till i korgen på golvet! Ngn mer som har hund som ska ha valpar?

Sv: Dansk svensk gårdshund valpar

Gud va kul!! :) Det är så underbart när dom kommer ut dom små liven! Min hund ska dock inte ha valpar än, hon ska få bli 2 år först. Fasar bara lite för den tiden när dom har öppnat ögoner och kan springa runt och vat vat man kan använda tänderna till.... :crazy:
Lycka till och hoppas att allt går bra!!!! :bump:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 285
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 100
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag har en 7 årig liten tik som är väldigt snäll. Jag har dock funderat på att skaffa en liten valp ganska snart. då jag har en del...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 706
Senast: Kiwiqueen
·
Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 784
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar