Dansk Derby

MalanMjöl

Trådstartare
Nu är det dags att vakna till liv igen här på forumet...

Lite mer än en vecka kvar till det första Derbyt i Skandinavien och startlistan kom ut idag! Funderingar, någon?? :)

Sv: Dansk Derby

På om jag kommer att överleva att köra fram och tillbaka till Stockholm fre-lördag och sedan gå på Dansk Derby....:p

Har med mig min kompis Maryellen från USA och vi ska köra lite amerikansk sightseeing.:bump:

Klart du gör! :D Där går ju tåg in till Klampenborg så du behöver ju inte köra på söndagen! ;)

Kan ju inte låta henne missa den mysiga banan i Skandinavien och bara visa henne betongblocken! :angel:

Låter hårt men ett spännande derby ska nog få dig att vakna till liv igen, det inte galoppen kan fixa...... :angel:

Veta om, att Derbydagen ligger 1 timme senare än först planerad pga. en triathlon-tävling, där en av grenarna går på Klampenborgvej.
Första starten kl.13:40 och kvalloppet kl. 13:05.

Senast ändrad:

Jag hade gärna åkt dit men inte den här gången tyvärr. :(

Jag har faktiskt inte så himla bra koll på hästarna i derbyt men jag hålelr en tumme för Chelsea och P-a :)

tur att det ska vara ngn cykeltävling så man måste åka skittidigt innan vägarna till klampen stängs!! :P

Visst rider Malan ut för Hanne! Träffade henne innan Derbyt när hon var på väg in till ledvolten för att hjälpa till med hästarna.

Grattis till hela stall Bechmann!:banana::banana::banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
138
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 939
Senast: Maniac123
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 040
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 134
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka