Dansk Derby

MalanMjöl

Trådstartare
Nu är det dags att vakna till liv igen här på forumet...

Lite mer än en vecka kvar till det första Derbyt i Skandinavien och startlistan kom ut idag! Funderingar, någon?? :)

Sv: Dansk Derby

På om jag kommer att överleva att köra fram och tillbaka till Stockholm fre-lördag och sedan gå på Dansk Derby....:p

Har med mig min kompis Maryellen från USA och vi ska köra lite amerikansk sightseeing.:bump:

Klart du gör! :D Där går ju tåg in till Klampenborg så du behöver ju inte köra på söndagen! ;)

Kan ju inte låta henne missa den mysiga banan i Skandinavien och bara visa henne betongblocken! :angel:

Låter hårt men ett spännande derby ska nog få dig att vakna till liv igen, det inte galoppen kan fixa...... :angel:

Veta om, att Derbydagen ligger 1 timme senare än först planerad pga. en triathlon-tävling, där en av grenarna går på Klampenborgvej.
Första starten kl.13:40 och kvalloppet kl. 13:05.

Senast ändrad:

Jag hade gärna åkt dit men inte den här gången tyvärr. :(

Jag har faktiskt inte så himla bra koll på hästarna i derbyt men jag hålelr en tumme för Chelsea och P-a :)

tur att det ska vara ngn cykeltävling så man måste åka skittidigt innan vägarna till klampen stängs!! :P

Visst rider Malan ut för Hanne! Träffade henne innan Derbyt när hon var på väg in till ledvolten för att hjälpa till med hästarna.

Grattis till hela stall Bechmann!:banana::banana::banana:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
663
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Vi har en ponny som visade hälta när den togs in från hagen. Ställdes på box ett par dagar och visade ingen hälta när vi tog ut den. På...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Freazer
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 274
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar