dansbyxor.

FadeAway

Trådstartare
Då min sambo fyller år är planen att köpa ett par byxor. Vi dansar ballroom.
Men vart tusan köper man sånt? Jag är nybörjare men sambon har dansat i sin ungdom. Men det funkar ju inte att fråga honom :angel:
 
Sv: dansbyxor.

Kolla Nilla Dancewear! Hon har butik i Lidköping men jag är säker på att hon säljer även över nätet!
 
Sv: dansbyxor.

Pernilla har inte allt ute i webshopen än.. prova att ringa och se om de har något! Annars vet hon säkert vart du får tag på det! :)
Nummer ska stå på hemsidan.. hon är supertrevlig!
 
Sv: dansbyxor.

Bor du nära Göteborg så finns ju Dansbutiken som ligger precis vid valand, de borde ju ha dansbyxor tror jag...
 
Sv: dansbyxor.

Nä det hade de inte och de syr bara upp i trikå.
Nilla hade inte heller men de rekomenderade dansshoppen i örebro. :laugh:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
667
Senast: Gimlan
·
Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: manda
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 266
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp