Danmark NÄsta !!!!!!

N

nikitam

OJ OJ snart drar vi på nästa stortävling men när man e dålig på danska är det svårt att få veta något om camping m.m. Är det någon som har koll på boende ang NM i sommar?? Skulle vara hemskt tacksam. Tycker inte vi fått nå bra hjälp från sif heller. Vill inte sif ha mycket publik och stöd från Sverige?? konstigt i så fall. Tack på förhand:banana:

Sv: Danmark NÄsta !!!!!!

Vet någon om någon sida med information om NM, var i Danmark det är, när osv? Har försökt leta på nätet men hittar ingen info...

Senast ändrad av en moderator:

nikitam skrev:
OJ OJ snart drar vi på nästa stortävling men när man e dålig på danska är det svårt att få veta något om camping m.m. Är det någon som har koll på boende ang NM i sommar?? Skulle vara hemskt tacksam. Tycker inte vi fått nå bra hjälp från sif heller. Vill inte sif ha mycket publik och stöd från Sverige?? konstigt i så fall. Tack på förhand:banana:

Jag ska bo på hotell jag, men lär vara kvar med mina kompisar på NM-platsen på alla fester:devil: Haha får ta med mig en cykel så jag kan cykla mellan hotellet och festen:idea:

Jag och två kompisar till ska hyra husvagn nere i Danmark, och sedan campa på platsen. Ska bli jättekul, förhoppningsvist såklart :) Mina föräldrar slipper jag då, eftersom dom bor på hotell:angel: tacka gud för det!:bow:

Jag hoppas att det finns duchar och sånt i närheten. Men det borde det ju finnas, fast jag tål inte sånadär bunk duchar. Skulle få panik i en sån:cool:

Josephine skrev:
Jag och två kompisar till ska hyra husvagn nere i Danmark, och sedan campa på platsen. Ska bli jättekul, förhoppningsvist såklart :) Mina föräldrar slipper jag då, eftersom dom bor på hotell:angel: tacka gud för det!:bow:

Jag hoppas att det finns duchar och sånt i närheten. Men det borde det ju finnas, fast jag tål inte sånadär bunk duchar. Skulle få panik i en sån:cool:

Vilket bra tips. Vet du någon firma som hyr ut??

Bunk duschar?? Är det såna med presseningar runt om som man kan se in över? Duschade i sån på SM, hemskt:eek:
Säger bara: Bikini!

Jag har hittat en massa sidor, det är bara att googla runt massa så hittar du defenetivt :idea: "husvagnar uthyres+danmark" el. liknande...

Uch ja,:eek: och sånahär blåa "toalett duschar". Nej, jag säger bara NEJ, sätter inte in min fot där:cool:

Jag blev lite sugen att åka dit med mamma, en kompis och min kusin(om hon nu vill.) som säkert skulle vilja också. Danskan är, kan jag hålla med om lite marig ibland, det fick jag lära mig av när jag var på utebytesresa med min skola Huddingegymnasiet till Roskilde. Men tjejen jag bodde hos var jätteschysst och hade dessutom hästar(dock inte islandshästar.)

Josephine skrev:
Jag har hittat en massa sidor, det är bara att googla runt massa så hittar du defenetivt :idea: "husvagnar uthyres+danmark" el. liknande...

Uch ja,:eek: och sånahär blåa "toalett duschar". Nej, jag säger bara NEJ, sätter inte in min fot där:cool:

Bo på hotell då, slipper dom ekliga " baja maja " duscharna som finns på campingen... på hotell har man egen dusch;) Och man kan ha rätt så bra fester där också:banana:

weii, en till i gänget :D började bli lite orolig att vårt gäng var det enda som skulle dit, hihi.

Vi måste ju träffas och festa där Frida:idea: :banana:

haha jaa det känns lite som det :crazy:

inga fler som ska dit?!? :confused:

:bump:

Jag ska! Ska antagligen vara med 3 kompisar i en husvagn hela veckan :D Mest trodligt om min far går med på det.... fast får hoppas han går med på det:D

Jo då. Var inte där på VM så jag undrar exakt var tävlingsplatsen ligger? Södra, östra, västra eller norra Herning? Var är bäst att bo? Vi åker ner lördag 22 och hem måndag 31. En häst ner och två hästar hem hi,hi :) :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
B
Hästmänniskan Jag är en ponnyryttare, 15 år, och tävlingsintresserad. Jag får ha min ponny i mina grannars stall, och det är jag mycket tacksam för...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 015
Senast: schelin_j
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 017
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.