Damsugare som tar hundhår!

MaRomer

Trådstartare
Kom nu med tips på bra damsugare som tar hundhår på mattor! Och då menar jag inte det korta hundhåret. Utan söta små guldlockar från en golden=)

Alla tips mottagers! Kanske räcker det med att byta fot på den? (Tror dock ej det då den är ganska gammal)

Är så trött på att det tar en halvtimme att damsuga vardagsrumsmattan!

Sv: Damsugare som tar hundhår!

Kom nu med tips på bra damsugare som tar hundhår på mattor! Och då menar jag inte det korta hundhåret. Utan söta små guldlockar från en golden=)

Alla tips mottagers! Kanske räcker det med att byta fot på den? (Tror dock ej det då den är ganska gammal)

Är så trött på att det tar en halvtimme att damsuga vardagsrumsmattan!

Vår :D Tror det är denna vi har.. Philips Dammsugare
FC8617

Finns på elgiganten.. iaf Philips e bra..

Hmm låter so en bra idé! du förstår att mattan får man damsuga varje dag om den inte ska vara vit=/ lilla nickie fäller ju lite om man säger så!

vi köpte ett specialmunstycke du kan ju låna de o prova innan ni köper... kostar 400pix på elkedjan....

Det är nog inte dammsugaren det är fel på,utan den där sketna munstycket som ska suga upp håren..

Jag höll på att bli tokig..
Sen köpte jag mig en dammsugsfpt på ÖB,finns även på Rusta!
En sån där platt sak som kommer under precis överallt!
Min bästa vän i kampen mot hundhår..

Brukar vara grå i färgen och sen platt,och med filttussar under!
m%5C294%5C4317294.jpg

Jo men var det inte de som vi hade nr vi lånade er damsugare? för isf funkade de inge vidare alls=/

Det är nog inte dammsugaren det är fel på,utan den där sketna munstycket som ska suga upp håren..

Jag höll på att bli tokig..
Sen köpte jag mig en dammsugsfpt på ÖB,finns även på Rusta!
En sån där platt sak som kommer under precis överallt!
Min bästa vän i kampen mot hundhår..

Brukar vara grå i färgen och sen platt,och med filttussar under!
m%5C294%5C4317294.jpg

hmm mamma har sådan, funkar inge vidare hos henne iaf=/ men kan vara värt att testa!

Tänk på att foten bör vändas på om du dammsuger mattor eller om du är på golv!
Har du den felvänd på mattor,så släpper den av skiten istället!

nope... vi var o bytte rör och munstycke efter det.... dessutom måste man trycka på knappen för att den funktionen ska fungera :) den andra utan den funktionen var helt värdelös o bara lossnade....

Aha! då kanske jag ska smyga ner någon dag å testa den..hehehe

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 335
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 344
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 677
Senast: tanten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 360
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka