B

Bug

Någon som har något vettigt att säga om honom förutom det som står på hemsidan? :)
Damino SD

Jag är lite sugen på honom till mitt sto.

Sv: Damino SD

Såg honom på bruksprovet och han är superläcker! Hade gärna använt honom till mitt sto när hon väl ska betäckas. Han hade en enorm utstrålning och bar sig mycket bra. Det stör mig bara att treårshingstarna alltid visas i en för åldern extremt hög form.

Jag har sett en syster tillhonom, samma mamma men systern var e. master.

Stoet var jättefint, otroligt fin modell och hoppade som en katt.
Gick som hopphäst istället för dressyrhäst o nu tror jag hon går mest som skogshäst/avelssto för hon fick en skada eller nått o så blev hon rädd för att åka transport så hon byttes bort mot en tävlingshäst.

Stoet var supertrevligt, nu är de dock längesen jag såg henne.

Ja, det kan jag tänka mig. På filmen ser han också ut att ha mycket utstrålning och närvaro.
Kul att han verkar bra i psyket också.

Någon som har något vettigt att säga om honom förutom det som står på hemsidan? :)
Damino SD

Jag är lite sugen på honom till mitt sto.

Jag skulle använda honom, men inte till mitt eget sto, som har en vinklad has. Det ser även han ut att ha, trots att han inte har fått den kommentaren. Jag skulle däremot lägga honom på en märr med bra ben.

Nu försöker jag få liv i en gammal tråd. Någon som har något nytt att tillägga? Mitt sto är dräktigt med honom nu och jag vill veta så mycket som möjligt om honom..
Om det är någon som är intresserad och har missat hans söta blogg finns den här.

Jag skulle använda honom, men inte till mitt eget sto, som har en vinklad has. Det ser även han ut att ha, trots att han inte har fått den kommentaren. Jag skulle däremot lägga honom på en märr med bra ben.

Jag har för mig att han fått kommentaren lindrigt parallellförskjuten, eller har jag fel? I så fall hade inte jag velat betäcka med honom, det skulle precis som du säger vara ett sto med riktigt bra ben i så fall.

Hoppsan.. gammal tråd.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Gnägg Om inte allt för länge släpps VIP-biljetterna till SIHS och jag är lite sugen.. just nu framgår inte allt för mycket på hemsidan kring...
Svar
0
· Visningar
285
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Piaff
·
Foder & Strö Min hästs massör föreslog att jag skulle prova Evolve till henne. Jag är lite kluven efter att ha läst på hemsidan. Så… Vad säger buke...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 043
Senast: Habina
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur