Milosari
Trådstartare
jag blir så trött ibland... hade varit och handlat i affären och grejar med min cykel när en dam med en liten hund kommer och binder den utanför. en liten stund senare kommer en man med en större hund och går fram till den lilla och binder sin hund precis brevid. jag kunde inte hålla mig och frågade -känner ni den andra hunden? -neeej... -men hur vet ni att den inte bär på några smittsamma sjukdomar? hade det varit mina hundar hade din kunnat få noskvalster och jag har precis lagt ut 700 spänn på det. -men det kan väl inte vara så vanligt? -jo, det är mycket vanligt. -men då kan de ju aldrig leka med andra hundar? -jo det kan de, om man frågar ägaren först så att hunden inte är sjuk. -jaja, jag ska bara in en kort stund i affären.
och så gick han. vad fan tänker folk med egentligen?? att båda hundarna var bundna i flexikoppel gör väl inte saken bättre heller?
och så gick han. vad fan tänker folk med egentligen?? att båda hundarna var bundna i flexikoppel gör väl inte saken bättre heller?