dåliga hopp

Sv: dåliga hopp

Flyg matte, flyyyg!
Photo_48335_816751.jpg

Behöver jag säga något?
Photo_48335_816744.jpg

YES! Äntligen en unge som hoppar barbacka på ett eget tillverkat hinder! Var tog alla dessa barn vägen??? Nuförtiden verkar varenda unge vara tvungen att ha sadel, ridbana och inköpta hinder för att ta ett endaste skutt med sin svindyra ponny....:mad:

Då har du aldrig sett mig förut x''D Jag rider endast med sadel när jag tävlar och ibland när jag ska hoppträna och ska träna lite mera teknik :)

En oseriös bild från min b-ponny tid. Vet inte riktigt vad min lilla ponny tänkte på just då ;)

pic_show_id25006649.html

En oseriös bild från min b-ponny tid. Vet inte riktigt vad min lilla ponny tänkte på just då ;)

pic_show_id25006649.html

hjälper dig lite.....
såhär ser bilden ut!!!
25006649.jpg

(för att ta en bild från pixbox, måste du in på egenskaper och kopiera adressen till bilden. annars blir det bara en liten ruta med ett rött kryss i.

helt OT!!!!!! :angel: )

hjälper dig lite.....
såhär ser bilden ut!!!
25006649.jpg

(för att ta en bild från pixbox, måste du in på egenskaper och kopiera adressen till bilden. annars blir det bara en liten ruta med ett rött kryss i.

helt OT!!!!!! :angel: )

KL (för att få med bilden)
Underbar bild, ser ut som den försöker sig på nån form av spansk skritt över hinder:banana:

Jupp, såhär snyggt ser det ut när man kmr för fort in på sista omhoppningshindret x]
Det otroliga var att jag inte ramlade av. Och vi fick placering :D :P 8 fel i fas 2.

21bkn55.jpg

243j4ig.jpg

16hujbn.jpg

Har dock inga bilder från dåliga hoppa i terrängen ännsålänge x]

2009-03-07 20:15
wickan Sv: dåliga hopp

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=DvJVT...eature=related
Vet i 17 om jag förstår vad detta inslag gör för nytta?
Spännande att se en eller flera filmer där ryttare och häst reder ut problemen,och från banor som är från nutid.:angel::laugh:
Banor som missuppfattas av häst och ryttare,tycker iallafall jag,är en fråga för de som har kompetensen.
Nej,fram för läckra bilder på duktiga hästar/ponny med deras ryttare:bump:

3035_68007868157_668973157_1562656_4708565_n.jpg

Va inte riktigt beredd på att hoppa så långt från hindret...

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 372
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: MJLee
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 350
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar