dåliga hopp

Sv: dåliga hopp

Ok
Hobartft3.jpg

Och sen en som inte blev något hopp
Hobartft2.jpg

Här kommer några misslyckade hopp ^^

Här var jag ju liite efter..
smiiis413.jpg
[/IMG]

Fråga mig inte vad han gör x) Det blev nog ett litet missförstånd.
smiiis361.jpg
[/IMG]

Skimmelekipaget ser ut som ett vilset dressyrekipage tycker jag :p
Vit prydlig häst med knoppar, och en ryttare som inte ser alltiför förtjust ut. ;)

Knopparna kan förklaras med att hästklasserna red banhoppningen nån timme efter terrängen.

hörru Gammling.:devil: nu vet vi vem som får sköta fotandet i England.:D

På tal om dåliga hopp xD Jag fottade det inte men
vi hade löshoppning på ridskolan och då kom det en häst som aldrig gått eller hoppat över ett hinder och när hon skulle gå över det så tvekade hon först, sen skyndade hon sig över med frambenen och då bakbenen skulle över sprang hon nästan på frambenen med bakbenen xD Synd att jag inte hade kameran xD

Fråga PrinceFair... :angel:

Eftersom kamelen i fråga har hoppkapacitet så det räcker & blir över så tog han sig på nåt sätt faktiskt över det där hindret. :D

Det var inte snällt att lägga in den bilden :mad:

Det blir väl inte så lätt att kalla den "kamelen" :eek: efter detta bildbevis

"Lejonkungen" borde vara mer passande

Jag har haft den bilden inne förut, i tråden om den tävlingen, och då var det ingen som tog illa upp ;) Men om den berörda har invändningar så tar jag såklart bort bilden :)

Och det är något av en ögonblicksbild, visst såg språnget konstigt ut, men inget man blev rädd över direkt :p

Ponnyn halkade/snubblade ett par meter innan hindret och jag var alldelles säker på att hon skulle stanna, men så stannade hon coh hoppade över ändå... man ser ju riktigt hur hon tar i ända ut i svanstoppparna! xD Min skänkel ligger ju inte precis där den ska heller....xF

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 372
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: MJLee
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 350
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar