dåliga hopp

Sv: dåliga hopp

Denna bild har jag nog redan visat i en annan tråd. :D
Photo_6891_647541.JPG

Photo_6891_647535.JPG

Inga bilder på mig, då jag oftast står bakom kameran... ;)

haha! det snyggaste är ju hjälmen som åkt ner över ansiktet, kanske blir sånadär skutt när man hoppar i blindo :D

*KL*

Inte jag som rider på dessa bilder.. men jag som fotat, går sånna bilder också bra?=)

Läskigt att hoppa ner i vattnet..
bild323.jpg

Ny teknik^^
bild314.jpg

bild315.jpg

Ett ben i taget^^
bild364.jpg

Tvärnit^^
bild285.jpg

Vadå tidigt avstamp?
bild229.jpg

*KL*

Inte jag som rider på dessa bilder.. men jag som fotat, går sånna bilder också bra?=)

Läskigt att hoppa ner i vattnet..
bild323.jpg

Ny teknik^^
bild314.jpg

bild315.jpg

Ett ben i taget^^
bild364.jpg

Tvärnit^^
bild285.jpg

Vadå tidigt avstamp?
bild229.jpg

Snygga bilder marina

Finns det nån som kan förklara för mig hur man gör for att få med en bild- har några ft-bilder jag tog i söndags, men vet inte hur jag ska göra

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 372
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: MJLee
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 352
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar