Epopocalyptus
Trådstartare
Sv: dåliga hopp
kom igen nu då hehe
kom igen nu då hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En till bild med samma häst och samma bank :P Men kolla in hur LITEN kanten är, som hon ska "ner för"! Den här bilden garvar jag ihjäl mig åt iaf XD! Finns det fjantigare häst? Det roliga är att vi hoppar enstjärninga hinder annars, men när man ska nerför: UUUUUHHH!
http://www.lunarstorm.se/_nollnitton_/galleri/85
Inte alls konstigt att din häst slänger sig utför Den behöver nämligen sin hals för att balansera och som du hänger i tygeln och sitter i bakvikt så kan den inget annat göra.
Att dra den i munnen här får samma effekt som om du försöker hålla fast en häst som har för bråttom ut ur en transport.... den slänger sig
asså, om jag skrittade mot dendär kanten och min häst stannade, och sedan kastade sig rakt ut skulle jag också tycka att den va fjantig trots att jag vet det där... även om min häst brukade hoppa stort så kan man ju tycka att det där borde den ju gå nerför ändå...:smirk: och hon kanske inte alls hänger i tyglarna varje gång men eftersom det här är en tråd om dåliga hopp så la hon väl bara ut dom bilderna...:smirk:
och eftersom detta är en tråd om dåliga hopp så borde man kanske inte hacka på folk när dom "rider fel"...:smirk:
Jodå, men det var ju inte bara en gång utan på båda korten och eftersom du tyckte hästen var "fjantig" verkade det inte som att du hade koll på varför den gör som den gör...
Vet man att hästen har tendens att göra så där så tar i varje fall jag ett mantag så att man inte riskerar att "komma efter" och därmed förvärra situationen
YES! Äntligen en unge som hoppar barbacka på ett eget tillverkat hinder! Var tog alla dessa barn vägen??? Nuförtiden verkar varenda unge vara tvungen att ha sadel, ridbana och inköpta hinder för att ta ett endaste skutt med sin svindyra ponny....
Och du sitter underbart på ponnyn barbacka!
Mjukt, avslappnat och balanserat utan att hålla fast sig med vare sig skänklar eller tyglar!
De där bilderna är definitivt inte misslyckade!