Daleponny hingst i sverige?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Kleman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 914
K

Kleman

Jag har en daleponny märr här hemma :) underbar liten lortgris på 15 år. Men eftersom rasen daleponny är en utrotningshotad ras så hade de vart kul att bidra med ett litet föl. Däremot har jag inte sett någon annan daleponny i sverige eller hört talas om någon heller, är de någon som vet nån hingst i sverige?

Hade ju underlättat, så hade man sluppit importera semin från england eller usa ;)

Sv: Daleponny hingst i sverige?

försökte google adet men hitta inget intressant..Har du ingen bild på henne:Ps man får se hur en sådan ser ut:D:P Har ingen aning om vart man kan söka heller..

jovisst har jag bilder :) jag är inte så jätteofta inne på denna sidan så jag vet dessvärre inte hur jag lägger upp dom. du kanske kan lära mig?:angel:

skrev en hel del om hur du skulle göra, men det försvann.. vet inte om de plockade bort det...

aha:p men du, du gör precis som du gjorde nu fast du trycker på nästa symbol..och så klickar du på din bild där du har den nu och så högerklickar du på den bilden..sedan tar du kopiera bildadress och trycker klistar in sen när du tryckt på den symbole här uppe.. och så tar du bort 0? i slutet..om där är något sådant..

hahaha, okej jag är trött och allmänt dum i huvudet idag. fattar ingenting just nu xD men jag gör ett försök imorgon. ;)

haha okej gör du så:p du kanske har fler bilder på henen:P:P hon ser himla fin ut i alla fall:D

Liknande trådar

Avel JA så ska jag importera ett sto från Finland. Om allt går som det ska. Hästen är en Finnhäst, sto som ska betäckas innan hon kommer...
Svar
12
· Visningar
2 318
Senast: MaRomer
·
Avel Min granne har ett arabsto som hon ev funderar på att betäcka i år eller ev nästa år (börjar bli lite sent nu när man inte valt hingst...
2
Svar
33
· Visningar
3 146
Senast: Tez1
·
S
Islandshäst Börjar med att säga förlåt om tråden ligger helt fel, men tyckte inte heller den passade under avel, eftersom det här rör bara...
2
Svar
23
· Visningar
2 255
Senast: sambaengi
·
G
Avel Är det något jag känner starkt för så är det denna lilla ponny. Förstår inte varför det inte är mer uppmärksammat, med tanke på att det...
Svar
17
· Visningar
2 435
Senast: crazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka