Sv: Dagstorp?

Såg att resultaten kom ut i går! Jag är djupt imponerad!

Frustrerande att de inte kan lägga ut resultatet efter terrängen i msvA klassen... Trots att de har internetanmälan och det bra dataprogrammet :angel:

Fast Ferrarin är ju inte en dålig bil bara för att du inte kan växla :angel:

Håller absolut med om att det är uselt..

ännu mer när man tittar på resultatet i klass 12. Hoppas de inte gick efter den listan :eek:

Fast jag säger igen: skyll inte på föraren om inte Ferrarin är bra

:D Hur gick det för er som var där i Dagstorp? Själv red man MSV A D-ponny som Lätt C-ponny.:)

Jaha i vilken klass??

*grattar någon jag inte ens vet vem det är* :D

Hon rider Calle som Jenny Larsson red som J/YR ett tag. Nuvarande ryttare har ridit in och utbildat honom och sedan fått tillbaks honom.

Tack, tack...... :bump: :bump:
Såg att det gott bra för Hanna oxå... Hälsa å gratta...:bow: :bow: :bow:

Dressyr domaren tyckte han såg jätte pig å fräch ut! :angel:
Kanske ska skita i å rida fram fler gånger! :devil: :devil:

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: Milosari
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka