Sv: Dagstorp?

Ska du vara där själv med ett barn?:eek: :D

Jag red där förra året men jag minns inte att jag satt uppe och väntade på startiderna som vi får göra nu. Det är under all kritik tyvärr. Det står uttryckligen i proppen att startiderna kommer att läggas ut senast kvällen innan tävling.

Jag får väl gå fram och fråga om det möjligtvis är Nightrunners_noya?:o ;)

Senast ändrad:

:idea: Nä inte ensam med henne...... :rofl:
Då kan man inte rida för hon lullar fram till vem som å tjappar å kan mycke väl följa med dem! :mad:

Nä min snälla sambo har fått äran å följa med å köra! :love:
Å inte var han så klad för det... :angel: :angel:

Konstigt.... :D

Ja kom du... det är bara trevligt å lära känna nytt folk....:banana:

Jo, för nu är jag faktiskt hemma!

Dressyren gick bra tyckte jag, domaren var dock av en annan åsikt. :eek:
Fick betalt med 62.7 straff och hamnade i den nedre delen av resultatlistan. Hoppningen gick super men tyvärr stack han in i kombinationen som var sista hindret och rev givetvis utsprånget.
Men annars gick det som sagt jättebra.:)

Terrängen gick bra och vi var felfria på hinder. Jag red långsamt eftersom jag inte kände att jag hade något att rida för ändå. Men vi gick in bara lite över tiden fast det gick, tyckte jag iaf, riktigt långsamt ute i terrängen. Hästen bara ångade på så jag fick ta upp rätt mycket innan hinderna och det kändes inte så bra som det kan kännas. :)

Men överlag är jag vääääldigt nöjd med honom. :)

Så nu blir nästa Falkenberg, om den nu blir av.

Dessutom fick jag träffa Nightrunners_noya. :)

Senast ändrad:

Frustrerande att de inte kan lägga ut resultatet efter terrängen i msvA klassen... Trots att de har internetanmälan och det bra dataprogrammet :angel:

Jo, för nu är jag faktiskt hemma!

Dressyren gick bra tyckte jag, domaren var dock av en annan åsikt. :eek:
Fick betalt med 62.7 straff och hamnade i den nedre delen av resultatlistan. Hoppningen gick super men tyvärr stack han in i kombinationen som var sista hindret och rev givetvis utsprånget.
Men annars gick det som sagt jättebra.:)

Terrängen gick bra och vi var felfria på hinder. Jag red långsamt eftersom jag inte kände att jag hade något att rida för ändå. Men vi gick in bara lite över tiden fast det gick, tyckte jag iaf, riktigt långsamt ute i terrängen. Hästen bara ångade på så jag fick ta upp rätt mycket innan hinderna och det kändes inte så bra som det kan kännas. :)

Men överlag är jag vääääldigt nöjd med honom. :)

Så nu blir nästa Falkenberg, om den nu blir av.

Dessutom fick jag träffa Nightrunners_noya. :)

Grattis till en hyfsat bra tävling iaf?! Jag är avis så jag är grön i ansiktet....är alldeles för lång tid till Trollhättan....:cry:

KL

Vad hade de hittat på med 1.00 m banan? Det var ju riktigt många uteslutna. Någon som vet vad de ändrat från i fjor?

Dagstorp har alltid ett stort utslag. Det har den även i 90-klassen. Många uteslutna i båda klasserna eftersom banbyggaren lägger in många "dolda" svårigheter.

Många åkte ut på antingen den första coffin eller den andra coffin. DÄr var ett stort svart hus med oranga vertyg och text på som många hästar inte gillade.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: Milosari
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka