Sv: Dagstorp?

Dagstorp har skrivit i sin propp att ryttarmeddelande skulle komma upp igår men det har fortfarande inte hänt något. Störigt.

Jag längtar iaf. Tre veckor sen sist ju.

Hade tänkt åka dit och gå lätt och MsvB-banorna för C-ponny, kolla läget lite och säga "det hääär hade ju absoluut inte varit några problem för oss" :angel:
Stannar nog och tittar på MsvBn också, sen ska vi på 40- års fest :)

Jag har andra ^^ Å andra sidan så har jag hästen precis i närheten.. så det blir inget körande.

Roligt att ni är på g igen!

Jag var i dagstorp för ett ungefär decennium sen och tävlade...de har säkert ändrat en hel del sen dess...

Lycka till nu! :bump:

Tack!!
Ja, det är jätteroligt. Men jag är sååå sugen på att rida den lätta klassen men det får bli 90 denna gången också.

Läste att det gått bra för dig sist också ja. :)

Ska dit å hoppa min andra debutant me min D-ponny:rofl:

Någon som vet hur deras debutantbanor brukar vara??!
Brukar det vara en snäll start?? ;) haha gick inte så bra med den i hermanstorp ...

Första är ett par stockar inramat. Staket till höger till en hage och en granar till vänster. Går liksom inte att läga volt om hästen stannar, man får rida tillbaka lite.
Sen bör det av mot skogen.

Imorgon gäller det. Nu står hästen putsad och fin i stallet. Han lär väl inte vara lika fin imorgon när han rullat sig i spånen. ;)

Lycka till ni som ska rida imorgon.

Ja där står min med! Ny badad å fint knoppad. Men tyvärr kan jag nog räkna de som överlever till i morgon bitt!
Själv var man tvungen å åka å jobba! Sen blir det stressa av i mornbitti....:( :(

Du har inte heller sett till några starttider va? Klockan börjar ju liksom bli rätt mycket nu. :eek:

Hehe...min är inte knoppad. Han har för jobbig man.:angel:

Nix :devil: :devil: Inga startider så långt näsa räcker! Den var ju inte uppdaterad sedan i morse lite över nio....:mad:

Skönt å slippa totta... Min är så tradig att han blir så loj å tradig om han inte är tottad.
De gäller även vanlig banhoppning :mad:

Men visst är det dåligt! Jag avskyr när man inte vet exakt när man ska rida in på dressyren.
När rider du?
Hade varit roligt att säga hej. :)

Och du, din häst är säkert fin oknoppad med. ;). Min ser ut som en nordsvensk så han får slippa knopparna fast det är väldigt mycket finare med.

Jag rider den Lätta klassen typ vid 10,40 tiden om jag har räknat rätt!
Men man vet ju som sagt aldrig.
TYcker det är lite dåligt att de inte kan lägga ut tiderna.....

Min har med en himmla massa man, men jag rycker å rycker för å tunna den. Så nu börjar den bli ok att totta!
Sen gav en kompis mig en bra tips om en man är jobbig så kan man ha i en vätska som hår frisörena brukar använda när de ska permanenta!
Funkar skit bra, den blir jätte platt å lätt att knoppa å ihop.:banana:
När rider du då?

Åhhh, sån vätska kanske man ska fixa. :)

Min klass börjar 10 i 8. Jag rider som nr 19 i den så jag antar vid 10 typ. Men man vet aldrig. Då har jag inte räknat in pauserna för domaren.

Det är faktiskt dåligt att de inte lägger ut tiderna.

Ja jag tycker det är för dåligt! De är ju ännu segare än tågarp var!
Jag har inte ridigt i Dagstop på 3 år... Men jag har för mig att det var likadant sist!
Å inte heller har de skrivigt ut vilka dressyr domare det ska vara som dömer! :devil:
Jag har lite fobier för vissa så det hade varigt bra om man kunde fått förberda sig lite!
Ja ser du någon kuta om kring med 2 svart långhåriga hundar (stora)
+ en 3-åring som har en väldigt mycke egen vilja så är det jag.... :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: Milosari
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka