Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade tänkt åka dit och gå lätt och MsvB-banorna för C-ponny, kolla läget lite och säga "det hääär hade ju absoluut inte varit några problem för oss"
Stannar nog och tittar på MsvBn också, sen ska vi på 40- års fest
Första är ett par stockar inramat. Staket till höger till en hage och en granar till vänster. Går liksom inte att läga volt om hästen stannar, man får rida tillbaka lite.
Sen bör det av mot skogen.
Ja där står min med! Ny badad å fint knoppad. Men tyvärr kan jag nog räkna de som överlever till i morgon bitt!
Själv var man tvungen å åka å jobba! Sen blir det stressa av i mornbitti....
Jag rider den Lätta klassen typ vid 10,40 tiden om jag har räknat rätt!
Men man vet ju som sagt aldrig.
TYcker det är lite dåligt att de inte kan lägga ut tiderna.....
Min har med en himmla massa man, men jag rycker å rycker för å tunna den. Så nu börjar den bli ok att totta!
Sen gav en kompis mig en bra tips om en man är jobbig så kan man ha i en vätska som hår frisörena brukar använda när de ska permanenta!
Funkar skit bra, den blir jätte platt å lätt att knoppa å ihop.
När rider du då?
Ja jag tycker det är för dåligt! De är ju ännu segare än tågarp var!
Jag har inte ridigt i Dagstop på 3 år... Men jag har för mig att det var likadant sist!
Å inte heller har de skrivigt ut vilka dressyr domare det ska vara som dömer!
Jag har lite fobier för vissa så det hade varigt bra om man kunde fått förberda sig lite!
Ja ser du någon kuta om kring med 2 svart långhåriga hundar (stora)
+ en 3-åring som har en väldigt mycke egen vilja så är det jag....
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Räknade på det för många år sedan, men borde vara någorlunda samma i dag - om du tänker ha stallet som fulltidsjobb så behöver du minst...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.