Dags för röstning i Årets Bukegala 2004 KATT!

snurpe

Trådstartare
Var med och rösta och för fram din favorit till de hedervärda titlarna i Årets Bukegala 2004 KATT! :bump:

LÄS HÄR om galan och hur du röstar! Här finns också alla underbara nomineringar du har att välja mellan :)
SISTA DAG ATT RÖSTA ÄR DEN 31 augusti 2004.

Lycka till alla nominerade! :)

/snurpe

Ingen Britt :cry: :cry: :cry:
Om du undrar var mina är, så har jag inte skickat in för mina bilder är så förbaskat stora och min dator så förbaskat slö.
Nästa år sopar vi banan !! :angel: :devil:

Vad roligt med de röstningar som redan kommit in idag! Jag tänkte också passa på att berätta att jag har lagt in mina röster redan idag eftersom jag inte vill vara med att påverka utgången alldeles för kraftigt :)

/snurpe

Vad kul detta är! :banana:
Ett tiotal röstningar har kommit in hittills och det är så spännande att se hur resultatlistan växer fram. Blir kul när det kommit in många fler röster så man ser ännu tydligare tendenser :)

/snurpe

Japp, fick in ett annat mail med nomineringar i natt också, men nu är det för sent. Nu är det röstning som gäller :)

/snurpe

Kom igen nu!

Det har knappt kommit in några röster senaste två dagarna, endast drygt 10 totalt. Många nominerade och jag har fått mycket beröm för tävlingen också, men för att det ska vara till någon nytta måste ju folk rösta också :)

Så rösta nu bukefalister! (om inte annat för min skull eftersom jag lagt ned ett antal timmar på detta ;))

/snurpe

Den kategorin fanns tyvärr inte med detta år. Kanske är det något för nästa år (om det då blir någon gala eftersom det är så få som röstar).

/snurpe

Nu kanske jag kommer framstå som gnällig men må så vara.

En tredjedel av röstningstiden har gått. 14 röster har kommit in varav 2 är från mig och pojken. Det är för bedrövligt i mina ögon. Det känns som alla de gånger man försökt anordna några roliga aktiviteter på högskolan och alla tycker ens idéer är jätteroliga tills den dag då det är dags att anmäla sig och man har lagt ned en massa jobb på det i onödan.

Nominera kunde många och det är visserligen glädjande, men utan röster saknar hela tävlingen en poäng. Och för mig känns det extra tråkigt som lagt ned ganska mycket tid för att kunna göra något roligt för oss. En hel del har berömt mig för en rolig tävling och ett tiotal har också röstat. Ni är för mig guld värda :)

Jag hoppas verkligen på att det framöver kommer in en hel drös av röster åtminstone från alla de som nominerat. Annars tackar jag de som trots allt varit med hela vägen och bugar mig för er och tackar för i år. Jag konstaterar även att om inget händer på röstfronten blir det iaf inte jag som ordnar något sådant här i fortsättningen. Jag var naiv att tro att det lönar sig att vara engagerad och försöka hitta på något roligt. Men jag har inte gett upp än. Snälla bukefalister, motbevisa mig och visa att det visst lönar sig att ta tag i saker! :)

Tack och hej leverpastej...

/snurpe

Jag kan ju bara svara för mig själv. NU har jag skickat in rösterna från mig, men detta beror på att det var en herrans massa bilder, och jag har helt enkelt inte haft den tiden att gå igenom alla bilderna och sätta mig och skriva en lista. Jag har inte själv nominerat, men nu har jag i alla fall röstat..... det tog ett bra tag.

Jag har befunnit mig i Grekland på semester men ska nu raskt rösta! Självklart måste folk hjälpa till och rösta nu när du ansträngt dig och gjort en sån rolig tävling!! :)

//aemaria

Jag håller på och gör en lista, men den kanske dröjer lite till... det är ju så många kategorier, och fina katter :love:
Men den kommer jag lovar!

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 707
Senast: qitis
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 106
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
109 902
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har... 41 42 43
Svar
853
· Visningar
27 163
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka