Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ingen Britt
Om du undrar var mina är, så har jag inte skickat in för mina bilder är så förbaskat stora och min dator så förbaskat slö.
Nästa år sopar vi banan !!
Vad roligt med de röstningar som redan kommit in idag! Jag tänkte också passa på att berätta att jag har lagt in mina röster redan idag eftersom jag inte vill vara med att påverka utgången alldeles för kraftigt
Vad kul detta är!
Ett tiotal röstningar har kommit in hittills och det är så spännande att se hur resultatlistan växer fram. Blir kul när det kommit in många fler röster så man ser ännu tydligare tendenser
Det har knappt kommit in några röster senaste två dagarna, endast drygt 10 totalt. Många nominerade och jag har fått mycket beröm för tävlingen också, men för att det ska vara till någon nytta måste ju folk rösta också
Så rösta nu bukefalister! (om inte annat för min skull eftersom jag lagt ned ett antal timmar på detta )
Nu kanske jag kommer framstå som gnällig men må så vara.
En tredjedel av röstningstiden har gått. 14 röster har kommit in varav 2 är från mig och pojken. Det är för bedrövligt i mina ögon. Det känns som alla de gånger man försökt anordna några roliga aktiviteter på högskolan och alla tycker ens idéer är jätteroliga tills den dag då det är dags att anmäla sig och man har lagt ned en massa jobb på det i onödan.
Nominera kunde många och det är visserligen glädjande, men utan röster saknar hela tävlingen en poäng. Och för mig känns det extra tråkigt som lagt ned ganska mycket tid för att kunna göra något roligt för oss. En hel del har berömt mig för en rolig tävling och ett tiotal har också röstat. Ni är för mig guld värda
Jag hoppas verkligen på att det framöver kommer in en hel drös av röster åtminstone från alla de som nominerat. Annars tackar jag de som trots allt varit med hela vägen och bugar mig för er och tackar för i år. Jag konstaterar även att om inget händer på röstfronten blir det iaf inte jag som ordnar något sådant här i fortsättningen. Jag var naiv att tro att det lönar sig att vara engagerad och försöka hitta på något roligt. Men jag har inte gett upp än. Snälla bukefalister, motbevisa mig och visa att det visst lönar sig att ta tag i saker!
Jag kan ju bara svara för mig själv. NU har jag skickat in rösterna från mig, men detta beror på att det var en herrans massa bilder, och jag har helt enkelt inte haft den tiden att gå igenom alla bilderna och sätta mig och skriva en lista. Jag har inte själv nominerat, men nu har jag i alla fall röstat..... det tog ett bra tag.
Jag har befunnit mig i Grekland på semester men ska nu raskt rösta! Självklart måste folk hjälpa till och rösta nu när du ansträngt dig och gjort en sån rolig tävling!!