Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lär jag aldrig lära mig heller.. Men den här pojken är nåt alldeles extra speciellt med.. suck.. jaja får hoppas jag tränat honom fint så han kanske gör nåt bra på nästa ställe.. Fast hade ju helt klart vart roligare om han var kvar i Sverige så jag kunde följa honom..
Tro mig, det kommer nästa du hittar också vara... Men jo, jag kan fortfarande sakna "mina" speciella hästar!
Ja jo, jag har ju allt några andra favoriter också Men han är ju liksom min första träningshäst, som verkligen vart min också.. han är bara riden av någon annan när han gått löp och typ 2 ggr till sen i Maj förra året..
Aldrig kunde jag tro att jag skulle falla så för en arab
Mm de första är alltid något speciellt, kan fortfarande sakna "min" första häst som jag gjorde allt med Att hon sen var totalt urusel när det kom till löp är en annan sak!
Det lär jag aldrig lära mig heller.. Men den här pojken är nåt alldeles extra speciellt med.. suck.. jaja får hoppas jag tränat honom fint så han kanske gör nåt bra på nästa ställe.. Fast hade ju helt klart vart roligare om han var kvar i Sverige så jag kunde följa honom..