M
mysis
Sitter och är deppig. Var på dressyrtävling igår, LC och LB. På framridningen går det nuförtiden SÅ- bra. Hästen är alltid jättefin och jag e på gång och hoppas att denna gången ska det nog gå bra och kanske en placering (långt ner men ändå...) Men nej, inne på banan blir hästen spänd och tittig. Gör aldrig bort sig och det går alltid bättre i andra klassen- men konkurrensen är då så hög att jag ändå inte blir placerad. Blir så besviken, jag tävlar inte för att vinna- men det känns så onåbart. Mitt rekord är 62.14 procent och det tyckte jag kändes bra, men då blev jag inte placerad (men har blivit det på 61.09 % en gång dock ) Vissa man ser är så duktiga och hästarna så fina så man känner bara- kan ni inte gå upp till högre klasser nu och låta oss vanliga vara med lite!!
Ja bara lite depp, någon som känner igen sig. Jag har tävlat i 1,5 år- totalt kanske 8 gånger - är det för lite tid för att hästarna ska bli miljötränade på tävling?
Ja bara lite depp, någon som känner igen sig. Jag har tävlat i 1,5 år- totalt kanske 8 gånger - är det för lite tid för att hästarna ska bli miljötränade på tävling?