Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.

Nu skriver jag inget mer om detta. Jag är ingen läkare så lyssna inte på mig.
Det var oavsett inget av detta på jag tänkte på ikväll. Men det är ingen idé jag ventilerar mig om det heller för jag får bara skit.

Eller så skriver du det men analyserar varför du vill det eller varför din partner borde varit död? Så vi vet tankegången bakom vilket kan göra det hela mer eller mindre logiskt? Eller bara om orden kom efter alkohol+piller eller spiknyktert.
Därför att han betyder så oerhört mycket för mig.
Jag vet inte men det kändes så. Jag får inte ha någon så betydelsefull. Och sen var jag arg och ledsen. Men mer än så. Tänkte inte leva sen själv efter det. För det skulle jag inte klara.

Jag tycker snarast att de här tankarna på ett utökat självmord låter desperat. Det tyder bara på att du verkligen behöver hjälp @karamelldrottningen och att du måste våga ta emot den. Allt måste väl vara bättre än känslan av att önska sin partner död för att man inte vågar ha honom nära, och sedan behöva ta sitt eget liv efter det. Precis allt måste väl vara bättre än det, och nog måste det vara värt att greppa varje halmstrå som finns?

Jag lovar att aldrig mer skriva så igen. Även om det kommer att kännas så och kanske starkt och som enda utvägen så kommer jag aldrig skriva här om det.
Jag har tagit upp detta med honom också. Det kanske är fel för jag sårar och det vill jag aldrig göra.
Och nu orkar jag inte förklara det mer än så. Är helt slut. Och hoppas nu ingen skriver mer om detta för jag orkar inte.

Jag lovar att aldrig mer skriva så igen. Även om det kommer att kännas så och kanske starkt och som enda utvägen så kommer jag aldrig skriva här om det.
Jag har tagit upp detta med honom också. Det kanske är fel för jag sårar och det vill jag aldrig göra.
Och nu orkar jag inte förklara det mer än så. Är helt slut. Och hoppas nu ingen skriver mer om detta för jag orkar inte.

Du kan väl lova istället att ringa akut om hjälp om du tänker så igen (t ex till psykakuten)? Spelar väl ingen roll om du skriver här eller inte om du fortfarande har tankar på att döda en annan människa...?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 991
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 040
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 684
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 082
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar